معاون استاندار:

خراسان رضوی بیشترین کاهش در آمارمتوفیان ناشی از حوادث رانندگی را درکشوردارد

۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۰۹:۵۷:۳۳
کد خبر: ۵۳۱۳۱۴
خراسان رضوی بیشترین کاهش در آمارمتوفیان ناشی از حوادث رانندگی را درکشوردارد
با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی، جلسه کمیسیون ایمنی حمل و نقل وترافیک استان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، محمدمقدوری در این جلسه گفت: این استان از ابتدای فروردین تا انتهای دی ماه سال جاری ,  بیشترین کاهش در آمار متوفیان ناشی از حوادث رانندگی را در کشور داشته است.

وی افزود: در مقایسه با مدت مشابه در سال 94 تعداد متوفیان ناشی از حوادث رانندگی 13.29درصد کاهش یافته و خراسان رضوی با کاهش 139 نفری تعداد متوفیان به لطف الهی , بیشترین کاهش آمار ( از نظر کمیت ) را درسطح استان های کشور داشته است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی اظهار داشت:  با برنامه ریزی و اقدامات صورت گرفته توسط دستگاه های ذی ربط و مدیریت مناسب پلیس راه , متوسط سرعت در محورهای استان به 77 کیلومتر درساعت کاهش یافته و این مساله در کاهش تصادفات نقش تعیین کننده ای داشته است.

دراین جلسه , گزارش تحلیلی تصادفات3 ساله اخیر از منظرGIS  ارائه شد و کمیسیون مقرر کرد برنامه و بودجه لازم برای اصلاح مقاطع حادثه خیز استان درسال 96  مد نظرقرارگیرد.

 همچنین , برنامه های دستگاه های عضو کمیسیون برای ایام نوروز 96 ارائه و مقرر شد: اقدامات رسانه ای برای فرهنگ سازی و اطلاع رسانی با بهره برداری از ظرفیت صداوسیما , رسانه های مکتوب و مجازی صورت گیرد , اصلاح نقاط حادثه خیز با سرعت بیشتری انجام و زمان بندی محدودیت های ترافیکی مشخص شود.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز