نماینده مردم شهرستان پاکدشت در مجلس شورای اسلامی شهر پاکدشت؛

احداث قطار شهری و کمربندی از واجبات شهرستان است

۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۳:۳۳:۰۲
کد خبر: ۵۳۱۳۴۴
احداث قطار شهری و کمربندی از واجبات شهرستان است
محمد قمی نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی در حاشیه افتتاح رسمی بیمارستان شهدای پاکدشت گفت، مردم شهرستان پاکدشت بسیار وفادار به نظام و انقلاب اسلامی هستند و شما خواهید دید که این مردم با شکوه هرچه تمامتر در انتخابات شرکت خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان تهران،  محمد قمی نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی در حاشیه افتتاح رسمی بیمارستان شهدای پاکدشت اظهار داشت: افتتاح بیمارستان برای شهرستان پاکدشت نوید از تامین سلامت و پیشگیری و درمان موثر را دارد.

قمی گفت: دعا می کنیم کسی بیمار نشود ولی وجود این بیمارستان برای شهرستان پاکدشت لازم می باشد و دکتر صادقی رئیس بیمارستان شهدای پاکدشت فردی لایق و دلسوز می باشد.

نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی گفت: با وجود مهاجر پذیر بودن شهرستان پاکدشت باید در امر تجهیز کردن این بیمارستان و بیمارستان زعیم بیشتر تلاش کنیم.

وی ادامه داد: برخی مشکلات شهرستان پاکدشت محوری است و عمده ترین انها بحث کمربندی و متروی شهرستان است.

قمی ادامه داد: جاده ترانزیتی پاکدشت نیاز ضروری به کمربندی دارد،  تاکنون گامهای مناسبی در این خصوص برداشته شده است ولی اصولی و کافی نیست،  احداث کمربندی برای شهرستان لازم است و با فقط به دستان رییس جمهور محترم قابل حل می باشد.

قمی ادامه داد: از هفت استان تهران مهاجر در شهرستان پاکدشت ساکن هستند که از این شهرستان به عنوان خوابگاه استفاده می نمایند و در تهران مشغول به کار هستند.

این مقام مسئول افزود: بحث تردد و احداث کمربندی برای پاکدشت. بسیار مهم و ضروری می باشد.

وی ادامه داد: مردم شهرستان پاکدشت بسیار وفادار به نظام و انقلاب اسلامی هستند و شما خواهید دید که این مردم با شکوه هرچه تمامتر در انتخابات شرکت خواهند کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز