با حضور جمعی از مسئولین و پیشکسوتان

مراسم تجلیل از پیشکسوتان کشتی شهرستان ری برگزار شد

۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۳:۰۰:۰۸
کد خبر: ۵۳۱۵۲۸
مراسم تجلیل از پیشکسوتان کشتی شهرستان ری برگزار شد
مراسم تجلیل از پیشکسوتان کشتی شهرستان ری با حضور جمعی از مسئولین و پیشکسوتان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران، همایش تجلیل از پیشکسوتان کشتی شهرستان ری با حضور نائب رئیس شورا و اعضای شورای شهرتهران ، ری وشمیرانات ، دکتر جمالی پور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرری ، مجتبی جانعلی معاون مدیرکل و رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری، سید احمد صفوی شهردارمنطقه 20 ، دکتر علیجانی نماینده مجلس شورای اسلامی،سید احمد موسوی امام جمعه باقرشهر ، قهرمانان وپشکسوتان کشتی شهرستان ری  برگزار شد.

در ابتدای مراسم  محسن سبزعلی رئیس کانون پیشکسوتان و نام آوران این شهر درخصوص مشکلات و کمبودهای ورزشی در شهرستان مطالبی ارائه نمود و خواستار توجه بیشتر مسئولین در امر ورزش شهرستان ری شد.

در ادامه  محمد محمودی یکی از پیشکسوتان کشتی شهرستان ری گفت: یکی از مشکلاتی که جوانان این منطقه با آن مواجه هستند ضعف در کمبود ورزشگاه،خانه کشتی و خوابگاه و ... هستند و امیدوارم که مسئولین با در نظرگرفتن بودجه خاص بتوانند زمینه ساز رشد و کشف استعدادهای ورزشی مخصوصا ورزش کشتی بشوند.

در پایان یک قطعه زمین از سمت سید احمد صفوی شهردار منطقه 20 و بودجه ای به مبلغ یک میلیارد تومان از سمت فرماندار شهرستان ری  جهت ورزش کشتی شهرستان ری در نظر گرفته شد.

گفتنی است که این مراسم به همت کانون پیشکسوتان و نام آوران کشتی شهرستان ری در خصوص تجلیل از مربیان، داوران و کشتی گیران این شهر که سالیان سال برای این شهر زحمت کشیده و باعث افتخارآفرینی در مسابقات مختلف ملی و بین المللی شده اند برگزار شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز