استاندار خراسان جنوبی:

اتاق بازرگانی در فعالیت‌های پژوهشی بومی‌سازی کند

۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۷:۵۳:۰۱
کد خبر: ۵۳۱۶۰۲
اتاق بازرگانی در فعالیت‌های پژوهشی بومی‌سازی کند
استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه اتاق بازرگانی باید در فعالیت‌های پژوهشی بومی‌سازی کند گفت: برخی مشکلات را می‌توان در داخل استان برطرف و از ظرفیت موجود استفاده کرد.

ه گزارش خبرگزاری برنا، سید علی اکبرپرویزی شامگاه سه‌شنبه در نهمین شورای گفت‌‌وگوی دولت و بخش خصوصی اظهار داشت: شورای گفت‌‌وگوی بخش خصوصی باید فعال‌تر شود و تعداد موضوعاتی که در جلسات قرار است مطرح شود کمتر باشد تا تمرکز بیشتری نسبت به موضوعات داشته باشیم.

وی با بیان اینکه اگر موضوعاتی که در شورای گفت‌‌وگو مطرح شود، زیاد باشد نمی‌توانیم به نتیجه خوبی برسیم، افزود: اتاق بازرگانی در کارهای پژوهشی بومی‌سازی کند  و برخی مشکلاتی وجود دارد که در داخل استان برطرف می‌شود باید از ظرفیت موجود استفاده کرد و موضوعاتی که در داخل استان قابل برطرف شدن نیست به مرکز کشور ارائه شود.

استاندار خراسان جنوبی گفت: حساس‌سازی و پیگیری موضوعات بر عهده ما است و در بخش بازاریابی تاکنون در استان به خوبی عمل نکرده ایم.

وی با بیان اینکه تمامی بدهکاران بانکی به ویژه بخش کشاورزی، اتحادیه‌ها، اصناف و بازاریان برای پرداخت بدهی زیر 100 میلیون تومان تا قبل از سال به بانک‌ها مراجعه کنند اظهار داشت: دولت در این راستا 10 هزار میلیارد تومان در نظر گرفته باید این افراد هر چه زودتر به بانک‌ها مراجعه کنند تا استان ما هم بتواند سهمی از این مبلغ در پرداخت بدهی ها داشته باشد.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه هر کسی بتواند بدهی معوقه چندین ساله خود را پرداخت کند جرائم هم بخشیده می‌شود افزود: باید آخرین اقدامات بانکها مربوط به بهبود واحدهای تولیدی وهر اتفاقی که تاکنون رخ داده گزارش شود وطی چند روز آینده گزارش عملکرد برای ارائه به رئیس جمهور آماده شود.

پرویزی افزود: در سفر وزیر بهداشت به استان خراسان جنوبی مقرر شد تجهیزاتی که نیاز استان را به حداقل می‌رساند را آنها تامین کنند که در این راستا مسئولان استانی باید پیگیر قول وزیر بهداشت باشند .

وی با اشاره به آزمایشگاه اداره کل استاندارد خراسان جنوبی اظهار داشت: برای تجهیز کامل این آزمایشگاه 250 میلیون تومان اعتبار اختصاص یافت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز