اقدام به موقع اورژانس جان ۱۰۲ نفر را نجات داد

۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۸:۴۲:۵۰
کد خبر: ۵۳۱۶۵۲
اقدام به موقع اورژانس جان ۱۰۲ نفر را نجات داد
اقدام به موقع اورژانس در ارومیه جان ۱۰۲ میهمان یکی از تالارهای این شهر را نجات داد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، باقر بهرامی رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی گفت: ساعت ۱۸ دیروز ۱۷ اسفندماه ۱۳۹۵در تماس با اورژانس از وقوع حادثه نشت گاز در یکی از تالارهای  ارومیه در جاده چی چست خبر دادند که همکاران  اورژانس با اعزام ۱۰ دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به موقع در محل حادثه حاضر شدند.

 وی افزود : نشت گاز در تالار عروسی موجب مسمومیت ۱۰۲ نفر شده بود که به موقع با خودروهای شخصی و دستگاه های آمبولانس به بیمارستان های سطح استان منتقل و تا ساعت ۸ صبح امروز چهارشنبه ۱۸ اسفند ماه ۹۷ نفر مرخص شده  و پنج نفر در بخش مسمومیت یکی از مراکز آموزشی درمانی بستری هستند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی حال عمومی مصدومان را رضایت بخش اعلام  و تصریح کرد : تمامی مصدومان تحت درمان هستند و خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشته است.

وی افزود : تمامی مراکز آموزشی درمانی و بیمارستان های ارومیه و پزشکان و کادر درمانی با آماده باش و پذیرش و درمان مصدومین همکاری مطلوب و شایسته ای در این حادثه داشتند و لازم می دانم از روابط عمومی دانشگاه و اصحاب رسانه و خبرنگاران بخاطر شفافیت و سرعت در اطلاع رسانی درست تقدیر نمایم.

 

نظر شما
پرونده ویژه