استاندار قزوین:

سازمان های مردم نهاد بازوان توانمند دولت هستند

۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۰۹:۳۱:۲۸
کد خبر: ۵۳۱۷۰۳
سازمان های مردم نهاد بازوان توانمند دولت هستند
استاندار قزوین گفت: سازمان های مردم نهاد به عنوان بازوان دولت و نظام محسوب می شوند که می توانند به پیشبرد اهداف کمک کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، فریدون همتی استاندار قزوین در دیدار با نمایندگان سازمان های مردم نهاد استان قزوین که در سالن جلسات شهید امامی استانداری برگزار شد، اظهار کرد: سازمان های مردم نهاد می توانند در پیشبرد اهداف دولت نقش بسزایی را ایفا کنند و گسترش این نهادهای مردمی چابکی قوه مجریه را به همراه دارد.

همتی افزود: کوچک شدن دولت و گسترش سازمان های مردم نهاد، افزایش کیفیت امور مختلف و کاهش هزینه ها در سطح کشور را در پی دارد و به سود جامعه است.

وی اظهار کرد: فعالیت سمن ها یکی از راه ها برای دریافت نظرهای مردم و اعمال آنها در برنامه ریزی ها و نگاه های مدیریتی می باشد و فعالیت آنها برای کمک به اهداف اجتماعی و فرهنگی و اقتصادی بسیار مهم هست.

استاندار قزوین افزود: همه ما باید تلاش کنیم در ساماندهی وضیعت اجتماعی و فرهنگی جامعه موفق عمل کنیم و در این راه سمن ها می توانند از نقش بی بدیلی برخوردار باشند.

همتی در ادامه با اشاره به خدمات دولت تدبیر و امید در عرصه های مختلف از جمله اقتصادی مانند تک رقمی کردن نرخ تورم، اظهار کرد: برجام دیگر دستاورد دولت در عرصه بین الملل بود که با هدایت های مقام معظم رهبری و پشتیبانی مردم به دست آمد و آثار خوبی را با خود به همراه داشت.

وی به ایجاد نزدیک به 20هزار شغل جدید در سال جاری در قزوین اشاره کرد و گفت: افزایش صادرات استان و رسیدن آن به مرز 630میلیون دلار و احیا و ساماندهی هزار و 56واحد تولیدی که طی امسال را نیز باید به فال نیک گرفت.

همتی در ادامه با بیان اینکه دولت از نقد سازنده استقبال می کند، اظهار کرد: مرز میان انتقاد و تخریب کاملا مشخص و روشن است و کسانی که دولت را تخریب می کنند در واقع نظام را تخریب کرده اند و برخلاف رهنمودهای مقام معظم رهبری گام برداشته اند.

وی با اشاره به درپیش بودن انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در اردیبهشت ماه سال آینده، افزود: پیش بینی می کنیم که در روزهای پیش رو تخریب ها و هجمه ها علیه دولت بیشتر شود که این موضوع در شان افراد اخلاق مدار نیست.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز