رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل:

طرح نظارت بر ساخت و سازها در استان اردبیل تشدید می‌شود

۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۰:۰۳:۴۴
کد خبر: ۵۳۲۱۵۰
طرح نظارت بر ساخت و سازها در استان اردبیل تشدید می‌شود
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل از اجرای طرح توزیع عادلانه سهمیه نظارت بر نقشه‌های ساختمانی و ساخت و سازها در مناطق مختلف استان اردبیل خبر داد.

به گزارش برنا، سید محمد هاشمی در آئین گرامیداشت روز مهندس در شهرستان خلخال اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌های انجام یافته طرح توزیع عادلانه سهمیه نظارت بر نقشه‌های ساختمانی و ساخت و سازها در مناطق مختلف استان اردبیل اجرا می‌شود و در حال حاضر تمامی تمهیدات لازم در این زمینه اندیشیده شده است.

وی افزود: با توجه به تخلفات در ساخت و سازها نیاز است که نظارت بر نقشه‌های ساختمانی و ساخت و سازها در مناطق مختلف استان اردبیل افزایش یابد تا بتوانیم از این طریق ایمنی ساختمانها را افزایش داده و به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم، چرا که اگر بازرسی‌ها و نظارتهای تداوم یابد ساخت و سازها نیز قابل قبول و مطلوب خواهد بود.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل گفت: با توجه به این‌که تمامی ساخت و سازهای صورت گرفته زیر نظر فنی و مهندسی این سازمان بوده است، خوشبختانه در سالهای اخیر با افزایش نظارت سطح ایمنی ساخت و سازها افزایش یافته و دست واسطه‌ها و افراد غیرفنی از ساخت و ساز مسکن کوتاه شده است.

هاشمی بیان کرد: نظارت فنی مهندسی بر ساخت و سازها نقش قابل توجهی دارد، چرا که این موضوع می‌تواند در کاهش هزینه‌های تمام شده و ارتقای سطح ایمنی ساختمانها بسیار موثر باشد و به همین دلیل این موضوع در اولویت کاری ما قرار گرفته و برنامه‌ریزی‌هایمان نیز بر این پایه تدوین شده است.

فرماندار شهرستان خلخال نیز در این آئین گفت: خوشبختانه شهرستان خلخال در بسیاری از شاخص‌ها از جمله شاخص اقتصادی، بهداشت و آموزش عالی توانسته بسیار موفق عمل کند که این موضوع می‌تواند در سند تازه تدوین شده این شهرستان سبب ارتقای منطقه شده و در رابطه با مهارتهای فنی برتر از سایر استانهای اردبیل باشد.

فریدون بابایی افزود: تشکیل و راه‌اندازی شرکت توسعه عمران خلخال به همت سازمان نظام مهندسی ساختمان این شهرستان یکی از اقدامات قابل توجه در این زمینه است که در آینده‌ای نزدیک فرمانداری برای ایجاد این شرکت و تامین زمین مورد نیاز برای احداث ساختمان مورد نیاز اعلام آمادگی می‌کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز