استاندار در جمع کارکنان نیروگاه شهیدرجایی:

با بکارگیری دانش بومی مسائل زیست محیطی مرتفع شود

۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۱:۵۱:۴۲
کد خبر: ۵۳۲۳۲۶
با بکارگیری دانش بومی مسائل زیست محیطی مرتفع شود
فریدون همتی گفت: با بکارگیری دانش بومی می توان شاهد حل مسائل زیست محیطی و آلودگی هوا به عنوان یک مسئله مهم بود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، فریدون همتی استاندار قزوین در جمع کارکنان شرکت مدیریت توزیع برق نیروگاه شهیدرجایی اظهار کرد: با استفاده از دانش و تخصص مهندسان خوش فکر داخلی بسیاری از مسائل زیست محیطی و آلودگی هوا حل خواهد شد.

همتی خاطرنشان کرد: برق به قدری اهمیت دارد که تأثیر مستقیم بر زندگی مردم داشته و همانند هوا نیاز مداوم و همیشگی مردم است و اگر نباشد زندگی مردم مختل می شود اما مردم به فکر این نعمت خدادادی نیستند.

وی افزود: مردم هم تا وقتی برق وجود دارد و شبانه روز در اختیار آنهاست قدر این نعمت خدادادی را نمی دانند و این اهمیت کار شاغلان در بخش تولید برق را مشخص می کند.

استاندار قزوین اضافه کرد: درخصوص مشکلی که برای برق خوزستان به وجود آمد، تمام ایران مشاهده کردند که زندگی ساکنان خوزستان با مخاطره روبه رو شد و این موضوع اهمیت برق را نشان می دهد.

همتی یادآور شد: به دلیل اهمیتی که محیط زیست دارد به دنبال تولید برق از طریق انرژی آب و خورشید هستیم تا کمترین آسیب به محیط وارد شود.

وی بیان کرد: امکانات لازم برای تولید انرژی سالم در اختیار جوانان این عرصه قرار گرفته تا فعالیت های چشمگیری در زمینه تولید انرژی پاک انجام دهند.

استاندار قزوین اضافه کرد: کارکنان نیروگاه حرارتی شهیدرجایی به عنوان کارگزاران دولت به شمار می آیند و مسوولان استان از عملکرد این نیروگاه رضایت کامل دارند.

همتی عنوان کرد: به هر اندازه که در طبیعت دخالت صورت گیرد، موجب تخریب محیط زیست می شود و باید با جایگزین کردن، تخریب وارد شده به طبیعت را جبران کرد.

وی ادامه داد: مردم همواره به خدمات نیاز دارند و این نیاز همیشه رو به افزایش است پس مسیر توسعه و تولید را نمی توان متوقف کرد چراکه مسوولان ولی نعمت مردم به شمار می روند پس باید پاسخگوی نیاز مردم باشند.

استاندار قزوین خاطرنشان کرد: بسیاری از نیازهای مردم جامعه توسط نیروها و تکنسین های بومی برطرف می شود و این نیروهای بومی مایه امیدواری به آینده کشور هستند.

همتی افزود: طی برنامه ای که اعلام شده، افزایش ظرفیت سه هزار و 200مگاواتی این نیروگاه در دستور کار قرار دارد و نیروگاه 500مگاواتی با حضور وزیر نیرو افتتاح می شود.

وی گفت: هدف از این بازدید در اواخر سال، تبریک پیشاپیش سال جدید به کارکنان نیروگاه شهیدرجایی است تا از ارائه خدمات آن ها قدردانی شود.

استاندار2

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز