با حضور وزیر بهداشت و درمان؛

ساختمان جدید بیمارستان شهید رهنمون افتتاح شد

۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۳:۳۲:۳۷
کد خبر: ۵۳۲۴۱۹
ساختمان جدید بیمارستان شهید رهنمون افتتاح شد
ساختمان جدید بیمارستان شهید رهنمون صبح پنج شنبه 19 اسفند ماه با حضور وزیر بهداشت و درمان، رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور، نمایندۀ ولی فقیه در استان و استاندار یزد با اعتباری بالغ بر 780 میلیارد ریال افتتاح شد.
به گزارش برنا، ساختمان جدید بیمارستان شهید دکتر رهنمون یزد با حضور «سیدحسن قاضی زاده هاشمی» وزیر بهداشت و درمان دولت تدبیر و امید، «سردار غلامرضا جلالی» رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور،« آیت الله محمدرضا ناصری» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعۀ یزد، «سیدمحمد میرمحمدی» استاندار یزد، «محمدعلی طالبی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، «سیدابوالفضل موسوی» نمایندۀ مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی، «عباس حیدری» مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری، جمعی از مسئولان، پزشکان و پرستاران استان و خانوادۀ شهید دکتر محمدعلی رهنمون افتتاح شد.

ساختمان جدید بیمارستان شهید رهنمون یزد در ۹ طبقه و با زیربنای بیش از 30هزار متر مربع با مجموع بیش از 400 تخت بیمارستانی با اعتباری بالغ بر 780 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

گفتنی است ساخت این بیمارستان از مصوبات سفر پُر خیر و برکت مقام معظم رهبری به استان یزد در سال 86 بوده است و اکنون بخش های زنان و زایمان، اطفال، گوش و حلق و بینی و چشم پزشکی به بخش های این بیمارستان افزوده شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز