وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ،

سیستان وبلوچستان از سرمایه های فرهنگی زیادی برخوردار است

۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۴:۳۹:۲۷
کد خبر: ۵۳۲۴۵۲
سیستان وبلوچستان از سرمایه های فرهنگی زیادی برخوردار است
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بدو ورود به زاهدان گفت: سیستان وبلوچستان از انسان های بزرگ و سرمایه های فرهنگی زیادی برخوردار است.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سید رضا صالحی امیری در بدو ورود به زاهدان اظهار داشت: فرهنگ این منطقه یکی از افتخارات فرهنگ و تمدن ایرانی است که مانند نگینی در کشورمان می درخشد.

وی افزود: با توجه به اینکه سیستان وبلوچستان برخوردار از انسان های بزرگ و سرمایه های فرهنگی زیادی است با به کار بردن لفظ کم برخوردار برای این استان زیاد موافق نیستم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: سیستان وبلوچستان استانی نیازمند برخورداری بیشتر از ظرفیت های اقتصادی ازطریق استفاده بهینه از سرمایه های انسانی و فرهنگی است.

به گزارش ایرنا سیستان و بلوچستان با دارا بودن بیش از هزار و 700 اثر تاریخی و فرهنگی در 19 شهرستان یکی از استان های غنی کشور به لحاظ داشته های باستانی، تاریخی، فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری است که به گفته کارشناسان به اندازه یک کشور جاذبه تاریخی و گردشگری دارد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در راس هیاتی روز پنجشنبه وارد زاهدان شد و مورد استقبال علی اوسط هاشمی استاندار، معاونان استاندار، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و شماری از مسئولان استانی قرار گرفت.

حضور در گلزار شهدا، شرکت در نشست شورای اداری سیستان وبلوچستان و حضور در جمع اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه استان از مهمترین برنامه های سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به زاهدان است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز