رئیس دانشگاه ایلام;

روحیه انقلابی گری هیچ گاه با قانون گرایی و تبعیت از قانون در تضاد و تقابل نیست و نخواهد بود

۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۵:۲۹:۲۰
کد خبر: ۵۳۲۴۷۹
روحیه انقلابی گری هیچ گاه با قانون گرایی و تبعیت از قانون در تضاد و تقابل نیست 
و نخواهد بود
اختتامیه جشنواره های فرهنگی هنری ققنوس و علمی افق روشن به همت بسیج دانشجویی و با حضور مسئول سازمان بسیج هنرمندان کشور، و مسئول فرهنگی اجتماعی سازمان بسیج دانشجویی کشور، و با حضور دانشجویان و اساتید در سالن آمفی تئاتر دانشگاه ایلام برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا-ایلام-دکتر محمد علی اکبریاظهار داشت: دانشگاه ایلام با این هدف که به عنوان گرانیگاه علمی و فرهنگی مطرح باشد، امروزه مرجع و ملجاء بسیاری از برنامه های ملی است که در استان برگزار می شود.
وی با بیان اینکه در بین برنامه های برگزار شده، برنامه های بسیج جایگاه خاص خود را دارند، افزود: رابطه کاری صمیمانه و  مبتنی بر هم افزایی با بسیج دانشجویی در بین همه مراکز دانشگاهی استان، چیزی جز سرافرازی و وفاق و برادری برای مجموعه ها نداشته است.
رئیس دانشگاه ایلام تصریح کرد: بسیج دانشجویی دانشگاه ایلام، ثابت کرده است، که فرا تشکلی است، و توانسته است به مدد این اندیشه و با استفاده از همه ی ایده ها و افکار و ظرفیت های دانشجویی در بین بسیج های دانشجویی هم تراز خود بدرخشد.
دکتر علی اکبری به همکاری مراکز علمی و دانشگاهی استان در راستای اعزام اردوهای راهیان نور اشاره وخاطرنشان کرد: همکاری و همدلی مجموعه های دانشگاهی با سپاه استان، در راستای اردوهای راهیان نور، علاوه بر اینکه نمایشی دیدنی از یک کار دانشگاهی به جامعه علمی و هنری است بلکه الگویی قابل تکثیر و تقلید است، که ما در این جهت هم توانسته ایم منش دانشگاهی خود را حفظ کرده و هم در تقویت روحیه بسیجی در جامعه دانشگاهی تلاش کنیم.
وی با اشاره به تصور غلط برخی در خصوص انقلابی گری تصریح کرد: ما ثابت کردیم که روحیه انقلابی گری هیچ گاه با قانون گرایی و تبعیت از قانون در تضاد و تقابل نیست و نخواهد بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز