دادستان کرمان:

۲۲ پرونده با موضوع حفظ حقوق بیت المال در کرمان مطرح شده است

۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۰۸:۰۱:۱۸
کد خبر: ۵۳۲۸۵۸
۲۲ پرونده با موضوع حفظ حقوق بیت المال در کرمان مطرح شده است
دادستان عمومی و انقلاب کرمان گفت: 22 پرونده با موضوع حفظ حقوق بیت المال در سال جاری در دستگاه قضایی مطرح شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ دادخدا سالاری در جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال استان کرمان با محوریت حفاظت از منابع طبیعی و انفال که به میزبانی اداره کل منابع طبیعی کرمان برگزار گردید،اظهار داشت: مهمترین پرونده های مربوط به حفظ حقوق بیت المال در رابطه با مواردی از جمله شهر جدید دل عالم، اراضی سیرچ، اراضی کوهپایه، ارگ جدید بم، پلاک 2094 رفسنجان، اراضی شهرستان زرند و مزرعه فتح آباد، اراضی ماهان، هفت باغ، امیر آباد، محی آباد، زینل آباد، باقرآباد، زیبا تپه و سکنج و اراضی پلاک 2987 مومن آباد بوده است.

این مقام قضائی به پرونده های وارده به دستگاه قضایی به تفکیک دستگاه های عضو شورای حفظ حقوق بیت المال اشاره و بیان کرد: 656 پرونده از سوی منابع طبیعی ، 413 سازمان راه و شهرسازی و 24 پرونده از سوی سایر ادارات دولتی (بنیاد مسکن) به دستگاه به دستگاه قضایی وارد شده است.

سالاری ادامه داد :در مجموع 41 جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال در سطح استان کرمان برگزار شده که  128 مصوبه را به دنبال داشته است.

وی اظهار کرد: از مجموع جلسات شورای حفظ حقوق بیت المال در استان کرمان، هفت جلسه در کرمان برگزار شده که 45 مصوبه را در پی داشته است.

وی تعداد مکاتبات انجام شده در سال جاری را 323 مکاتبه ذکر کرد.

 

شایان ذکراست در پایان این مراسم از آقایان رمضان آقامحمدی،دادستان عمومی وانقلاب شهرستان شهربابک وحسین سلامی،رئیس دادگاه عمومی شهرستان نرماشیر به عنوان قاضی نمونه استانی به جهت حفاظت از انفال و عرصه های منابع طبیعی تقدیر به عمل آمد

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز