مدیرکل ورزش و جوانان لرستان :

جوانان پرشورترین و پر تحرک ترین قشر جامعه هستند/لزوم آگاهی جوانان ازفرهنگ ایثاروشهادت

۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۰۹:۱۹:۱۶
کد خبر: ۵۳۲۹۳۱
جوانان پرشورترین و پر تحرک ترین قشر جامعه هستند/لزوم آگاهی جوانان ازفرهنگ ایثاروشهادت
علی یاور عزیزپور گفت: دشمنان اسلام از توطئه های نظامی بر علیه انقلاب اسلامی مأیوس نشده اند ، سعی دارند از راه فرهنگی یا تهاجم فرهنگی به مقابله با این انقلاب پرداخته و مهمترین هدف آنان نسل جوان است، هفته ایثارو شهادت بهترین فرصت آگاه سازی برای جوانان است.

به گزارش خبرگزاری برنا ازلرستان، علی یاور عزیزپور گفت: با آغاز هفته ایثار و شهادت ، آگاه سازی جوانان نسل جدید مهمترین رسالت ما مدیران است.

وی افزود: هفته ایثار و شهات از 16 لغایت 22 اسفندماه سالجاری است که این رسالت نبایدختم به این هفته شود بلکه با برنامه ریزی در طول سال باید این مهم انجام گیرد.

 عزیزپور گفت: جوانان پرشورترین و پر تحرک ترین قشر جامعه هستند ، دوران جوانی برای هر فرد ، دوران بالندگی و سازندگی است . بزرگان همراه با دید ژرف خویش و اندرزهای ارزشمند به هدایت و ارشاد آنها پرداخته اند و حضور مداوم نسل جوان در پایه ریزی ، شکل گیری و تثبیت و تداوم نظام جمهوری اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) و حضرت آیت ا... خامنه ای و اهداء هزاران شهید در راه دفاع از سرزمین مقدسمان گواه اهمیت آنان است .

وی گفت: دشمنان اسلام از توطئه های نظامی بر علیه انقلاب اسلامی مأیوس نشده اند ، سعی دارند از راه فرهنگی یا تهاجم فرهنگی به مقابله با این انقلاب پرداخته و مهمترین هدف آنان نسل جوان است و تنها راه مبارزه با این تهاجم، مسلح کردن جوانان به سلاح ایمان و تکیه ی آنان بر فرهنگ غنی ایرانی و اسلامی مخصوصاً فرهنگ ایثار و شهادت می باشد .

به گفته عزیزپور اولویت قراردادن استخدام ها در بین ادارات، فضاسازی ها در مواقع مناسبت ها، حمایت از برنامه ها و افراد مرتبط با ایثاروشهادت، برگزاری همایش ها ، کارگاه های آموزشی ، برقراری کاروان های راهیان نور، ارزش و احترام قائل شدن برای خانواده های ایثارگران و..... می تواند نمونه های بارزی برای زنده نگه داشتن فرهنگ ایثارو شهادت باشد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز