معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی تاکید کرد :

تسریع جذب اعتبارات پروژهایی که در محدوده و محله های هدف شهری اجرا می شود

۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۰:۲۸:۰۷
کد خبر: ۵۳۳۰۶۷
تسریع جذب اعتبارات پروژهایی که در محدوده و محله های هدف شهری اجرا می شود
با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی، جلسه ستاد بازآفرینی پایدار محدوده ها و محله های هدف شهری برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، محمد مقدوری در این جلسه بر لزوم جذب هر چه سریع تر اعتبارات پروژهایی که در این مناطق اجرا می شود؛ تاکید کرد.

وی با اشاره به عنایت ویژه استاندار محترم و تلاش فراوان دستگاه های اجرایی برای ساماندهی حاشیه شهر مشهد مقدس، گفت: حسب گزارش های ارسالی و برآورد احجام اقدامات انجام شده در سال جاری، برای پروژه های عمرانی در حاشیه شهر مشهد صدها میلیارد تومان هزینه شده که جمع بندی دقیق آن در حال انجام است و متعاقبا اعلام خواهد شد.

در این جلسه که مصطفایی مدیر عامل شرکت عمران و بهسازی شهری کشور نیز حضور داشت؛ گزارش پیشرفت اقدامات بهسازی در حاشیه کلانشهر مشهد و پروژه های مربوط به ردیف اعتبار سال95 (900 میلیاردریال ) و پروژه های 1750میلیاردتومان مصوبه سفرهیات محترم دولت ارائه و تصمیماتی راهگشا برای بعضی از پروژه ها اتخاذ شد.

همچنین مقرر شد با توجه به ابلاغ بخشی از اعتبارات ( در قالب اسناد خزانه ) , دستگاه های ذی ربط نسبت به جذب هرچه سریعتر آن اقدام کنند تا علاوه بر اعتبارات باقیمانده از سال جاری , در تخصیص اعتبارات سال آینده نیز در اولویت قرار گیرند.

گفتنی است؛  مراحل پنج گانه مطالعات مصوب شه رنیشابور نیز به تصویب ستاد رسید تا این کار وارد فاز اجرایی شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز