استاد حوزه و دانشگاه در طب اسلامی گفت:

طب اسلامی ذخیره ای برای امت اسلامی است

۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۳:۰۱:۳۷
کد خبر: ۵۳۳۱۴۸
طب اسلامی  ذخیره ای برای امت اسلامی است
آیت الله تبریزیان استاد حوزه و دانشگاه و متخصص طب اسلامی با اشاره به این که روزانه 150 نفر مبتلا به بیماری های صعب العلاج با طب اسلامی درمان می شوند طب اسلامی را ، ذخیره ای برای امت اسلامی دانست .

به گزارش خبرگزاری برنا ازلرستان ،آیت الله "تبریزیان" استاد حوزه و دانشگاه و متخصص طب اسلامی در جمع فرماندهان و مسئولان انتظامی لرستان با بیان این که طب اسلامی ،ذخیره ای برای امت اسلامی است افزود : در طب اسلامی درمان سرطان و MS با درمان سرماخوردگی هیچ تفاوتی ندارد .

وی با اشاره به اینکه امروز در اروپا دیگر آنتی بیوتیک ها برای درمان عفونت ها و التهاب ها کارساز نیستند و آنها دارویی برای رفع آنها ندارند ، اضافه کرد : خداوند بشر را رها نمی کند و برای چنین بحران هایی راه حل هایی را هم مقابل بشر قرار می دهد؛ از این رو خداوند طب اسلامی را به عنوان تنها راه نجات بشر بر اساس حکمت رونمایی کرده است.

پدر طب اسلامی با بیان اینکه امروز یک امر مهم داریم و آن هم سلامتی مردم و مومنان است گفت : بیماری مردم امروز یک مشکل و معضل شده و انواع بیماری ها گسترش پیدا کرده است و دنیا جوابگوی بیماری های امروز نیست .

آیت الله تبریزیان با اشاره به این که بنا بر اعلام کنوانسیون جهانی باید به طب اسلامی روی آورد ، تصریح کرد : انسان اگر همه چیز داشته باشد اما سلامت نداشته باشد هیچ چیز ندارد و باید در همه حال قدر سلامتی و امنیت را بدانند .

استاد حوزه و دانشگاه با بیان این که علم طب ، علم پیامبران است و هر پیامبر یک طبیب بوده است ، گفت : بشر امروز طب های سنتی و سوزنی و... را تجربه کرده اما هیچ کدام قابل قیاس با طب اسلامی نیست .

پدر طب اسلامی با اشاره به وجود 11 هزار روایات طبی افزود : طب اسلامی یک انقلاب است و اگر مردم از طب اسلامی آگاهی داشته باشند همه به این سمت و سو گرایش پیدا می کنند چرا که طب اسلامی هیچ عوارضی ندارد .

وی در پایان با اشاره به روایت وارده که بخورید و بیاشامید ولی اسراف نکنید راه بیماری و سلامتی را در معده دانست و افزود : طب اسلامی کلیه بیماری ها را درمان می کند .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز