سید حمید طهایی :

باید بر نقاط قوت تاکید و با استفاده از تجربیات گذشته نقاط ضعف را رفع کنیم

۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۳:۳۷:۵۱
کد خبر: ۵۳۳۱۸۹
باید بر نقاط قوت تاکید و با استفاده از تجربیات گذشته نقاط ضعف را رفع کنیم
سیدحمید طهایی در جلسه شورای اداری استان البرز که شنبه(21 اسفند) در استانداری البرز برگزار شد به فضای وحدتی که در البرز وجود دارد اشاره کرد و گفت: اگرچه بین دستگاه‌ها تفکیک قوا وجود دارد اما دستگاه‌های مختلف در انجام کارها ید واحده هستند

به گزارش خبرگزاری برنا ،  سیدحمید طهایی در جلسه شورای اداری استان البرز که شنبه(21 اسفند) در استانداری البرز برگزار شد به فضای وحدتی که در البرز وجود دارد اشاره کرد و گفت: اگرچه بین دستگاه‌ها تفکیک قوا وجود دارد اما دستگاه‌های مختلف در انجام کارها ید واحده هستند.

طهایی با بیان اینکه همه دستگاه‌ها در البرز دست به دست هم داده‌اند تا برای خدمت به مردم گام‌های استواری بردارند، افزود: ما شاید بتوانیم به تنهایی کاری انجام دهیم اما وقتی متحد شویم کارهای بزرگ‌تری می‌توان انجام داد.

وی در ادامه به ایام پایانی سال 95 اشاره و تصریح کرد: باید بر نقاط قوت تاکید و با استفاده از تجربیات گذشته نقاط ضعف را رفع کنیم.

طهایی در بخش دیگری از سخنان خود به 22 اسفند که به عنوان روز شهید نامگذاری شده است اشاره و اعلام کرد: ما باید یاد شهدا را گرامی بداریم؛ زیرا هر چه که تا کنون به دست آمده است در گروه فداکاری شهدا بوده است.

استاندار البرز در ادامه با تاکید بر لزوم حفظ آمادگی در ایام نوروز اشاره و خاطرنشان کرد: هر چند برنامه‌ریزی برای ایام نوروز از قبل انجام شده است، اما من از باب تاکید عنوان می‌کنم که این آمادگی وجود داشته باشد؛ زیرا استان البرز در گذرگاه چندین استان کشور قرار دارد و نیاز است که در این زمینه آمادگی زیادی داشته باشد.

نماینده عالی دولت در استان البرز در بخش دیگری از سخنان خود به تحولات مهم سال 96 اشاره و اعلام کرد: در سال جدید دو انتخابات مهم را خواهیم داشت، این یک کار گسترده است که البته در زمانی کوتاه انجام می‌شود؛ بنابراین ما دست نیاز را به سمت همه دستگاه‌ها دراز می‌کنیم تا با هماهنگی، انتخابات پرشوری را برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه انتخابات سال آینده زیر ذره‌بین جامعه جهانی خواهد بود، گفت: قطعا دوستان این نظام از حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای خوشحال خواهند شد و دشمنان نیز توجه خواهند کرد که چقدر از مردم در انتخابات حاضر می‌شوند.

مسئول اجرای امور عمومی دولت در استان البرز در ادامه به اقدامات انجام شده در استان اشاره کرد و گفت: در سال 95 در حوزه وظایف دستگاه‌های اجرایی به خصوص سیاست‌های اقتصاد مقاومتی کارهای خوبی صورت گرفت.

وی با بیان اینکه در اقتصاد مقاومتی دستگاه‌ها علاوه بر وظایف معمول، یک تکلیف فوق‌العاده را نیز بر عهده داشتند، گفت: به زودی گزارش کاملی از این وظایف و تکالیف از سوی دبیر ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی ارائه خواهد شد.

نماینده عالی دولت در استان البرز با بیان اینکه بیشترین دقت ما را جلسات مربوط به اقتصاد مقاومتی، تسهیل و رفع موانع تولید و کمیسیون‌های اقتصادی به خود اختصاص داد اعلام کرد: در ابتدای برنامه‌ریزی‌ها 470 میلیارد تومان اعتبار در چهارچوب اقتصاد مقاومتی به واحدهای کوچک و متوسط استان اختصاص داده شد اما با برداشته شدن سقف این رقم، تا کنون 651 میلیارد تومان تسهیلات به 294 واحد تولیدی داده شده است.

این مسئول ادامه داد: در جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان بیش از 1152 پرونده در زمینه‌های مختلف که مشکلاتی را برای واحدهای تولیدی ایجاد کرده بود از جمله بیمه، دارایی، برق، زمین و ... مطرح شد که از این تعداد 1076 مورد رفع مشکل شده است.

وی به اجرای بحث دولت الکترونیک از اردیبهشت 95 در استان البرز و ممنوعیت ارسال نامه مکتوب بین ادارات اشاره و اعلام کرد: اینکه از این سیستم برای خدمترسانی به مردم استفاده کنیم اهمیت زیادی دارد.

طهایی حضور سه باره رئیس جمهور در استان البرز اشاره و با بیان اینکه تصمیمات مهمی در سفر دوم برای البرز گرفته شد، خاطرنشان کرد: اختصاص 995 میلیارد تومان اعتبار به استان که البته در عمل بیش از این رقم اختصاص خواهد یافت از جمله این تصمیمات مهم بود.

نماینده عالی دولت در استان البرز با بیان اینکه حفظ باغ سیب مهرشهر نیز از تصمیماتی بود که در سفر رئیس جمهور برای استان اتخاد شد اعلام کرد: این باغ همیشه در معرض خطر بود اما با این تصمیم این باغ حفظ، درختان جدید کاشته و سیستم آبیاری آن نیز اصلاح می‌شود.

وی در پایان مسئول ستاد پیگیری پروژه‌های سفر رئیس جمهور را نیز معرفی کرد.

نظر شما