در مسابقات جام فجر آبفای استان تهران خوش درخشیدند

کارکنان آبفای منطقه۶- شهرری

۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۰۰:۴۰:۴۳
کد خبر: ۵۳۳۴۱۷
کارکنان آبفای منطقه۶- شهرری
آقایان و بانوان همکار آبفای منطقه6- شهرری در جام فجر سال جاری در رشته های شنا، والیبال ،دو ومیدانی ، فوتبالدستی و ایروبیک خوش درخشیدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران،جشنواره‌ی ورزشی گرامی داشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی همچون سال های گذشته در رشته های مختلف ورزشی در سطح آبفای استان تهران برگزار شد و با معرفی و اهدای جوایز ویژه به نفرات برتر در روزهای پایانی هفته گذشته به کار خود پایان داد.

در این دوره از مسابقات، کارکنان آبفای منطقه6- شهرری در دو بخش آقایان و بانوان در رشته های مختلف شنا، والیبال ،دو ومیدانی ، فوتبالدستی و ایروبیک خوش درخشیدند و عناوین مختلفی را کسب کردند.

در شنای رده سنی بالای 35 و زیر 35 سال، آقایان حسین  محسنی دینه رودی و علی مرادی به ترتیب به مقام اول و دول دست یافتند و صاحب گردن آویز طلا و نقره شدند و آقای اصغر کنگرلو، معاون بهره‌برداری آبفای منطقه نیز در مسابقات شنای مدیران به مقام سوم دست یافت.

در مسابقات تیمی آقایان، تیم والیبال آبفای منطقه موفق به کسب مقام سوم شد و تیم فوتبالدستی دونفره شرکت، با حضور مهدی چنگیز و علی شاهکلایی، به مقام سوم این رشته دست یافت.

در بخش بانوان نیز خانم ها مهشید یوسفی در رشته شنا و محبوبه محقق در رشته ایروبیک برای آبفای منطقه6- شهرری افتخارآفرینی کردند و به ترتیب به مقام دوم و سوم این دوره از مسابقات دست یافتند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز