شهردار منطقه ۲۰ :

توسعه اجتماعی مدیریت شهری در قالب مدیریت محله به خوبی محقق شده است

۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۰۹:۴۲:۱۳
کد خبر: ۵۳۳۵۰۱
آخرین نشست صمیمی شورایارن و هیئت امنای محلات منطقه 20 با حضور نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران، شهردار و مدیران ارشد شهرداری منطقه 20 و مدیران نهادها و ادارات شهرری در مجموعه فرهنگی هنری ولیعصر(عج) برگزار شد .

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران، سید احمد صفوی در آخرین نشست شورایاران و هیئت امنای محلات منطقه 20 گفت:اهمیت مقوله افزایش سرمایه های اجتماعی از طریق مشارکت مردمی رویکرد توسعه اجتماعی مدیریت شهری در قالب مدیریت محله و واگذاری امور محلی به مردم به صورت هیئت امنایی به خوبی محقق شده است.

صفوی با اشاره به اینکه اقدامات موثری در حوزه های مختلف عمرانی، ترافیکی، امورشهری، اجتماعی و فرهنگی در محله ها انجام گرفته است، افزود: این مجموعه اقدامات به همت، تلاش و پیگیری های دلسوزانه فعالان اجتماعی و معتمدان محلی بوده است که با تمام مشکلات به صورت جهادی و داوطلبانه به شهروندان خدمت کردند.

وی به بازدید های میدانی که در طی سال با حضور شورایاران از محلات انجام شد اشاره کرد و گفت: برای اولین بار مجموعه اقدامات محلی منطقه 20، طبق سند محلات که با مشارکت شورایاران تدوین شده بود اجرا شد که با رضایت معتمدان محلی و شهروندان همراه بوده است.

شهردار منطقه 20 در ادامه به پروژه های شاخص این منطقه جنوبی همچون احداث پل روگذر تقی آباد، مطالعه و اجرای عملیات توسعه خط 6 مترو، تسریع عملیات عمرانی احداث مجموعه فرهنگی برج طغرل، احداث سه بوستان تخصصی، احداث باند کندرو و تعریض دسترسی آزادگان به بلوار شهید دستواره اشاره کرد و یادآور شد تمامی این پروژه ها از مطالبات اصلی و مهم شورایاران بوده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز