رییس سابق هیات کاراته استان لرستان گفت:

شاهد رشد ورزش درمیان بسیاری ازخانواده ها هستیم

۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۱:۴۹:۲۱
کد خبر: ۵۳۳۶۴۲
شاهد رشد ورزش درمیان بسیاری ازخانواده ها هستیم
سیدسعیدقاسمی با مقایسه نگرش به ورزش از دیروز تا امروز گفت: در گذشته ورزش برای برخی از خانواده ها به مانند قمار ناپسند بود اما امروز شاهد رشد ورزش میان بسیاری از خانواده ها می باشیم

به گزارش خبرگزاری برنازلرستان ، رییس سابق هیات کاراته استان لرستان در مراسم تجلیل از مربیان، قهرمانان و داوران سبک های آزاد کاراته بانوان استان لرستان گفت: دنیای امروز به دلیل بیماری های ناشی از کم تحرکی به صورت خیلی ضروری به ورزش و تحرک نیازمند است و بیماری های امروز برخلاف گذشته که واگیردار بودند بیماری های غیرواگیر دار و ناشی از کم تحرکی می باشد و گریزی نداریم جز آنکه نگرشمان را به بحث سلامت جامعه تغییر دهیم.

سیدسعیدقاسمی  با مقایسه نگرش به ورزش از دیروز تا امروز افزود: در گذشته ورزش برای برخی از خانواده ها به مانند قمار ناپسند بود اما امروز شاهد رشد ورزش میان بسیاری از خانواده ها می باشیم و حتی زنان ایران توانسته اند جایگاه و هویت تازه ای برای خود در جهان بسازند و بگویند که می توان با حفظ عفاف و حجاب ورزشکار هم بود.

وی تصریح کرد: زمانی که هیات را تحویل گرفتم به تعداد انگشتان یک دست مربی و داور دوره دیده نداشتیم اما در حال حاضر ده ها داور و مربی در استان در حال فعالیت می باشند و حتی یکی از داوران بین المللی ایرانی از استان ماست .

قاسمی همچنین اضافه کرد:سرکار خانم سرور ولی پوریان فرد نایب رییس سبک کیوکوشین کان بانوان کشور و خانم مهندس مریم جعفری رییس سبک های آزاد کاراته بانوان لرستان که در اغلب مسابقات مدال آور بوده اند از افتخارات لرستان هستند.

گفتنی است سیدسعیدقاسمی با سابقه بیش از 35 سال در ورزش استان  به مدت بیش از 14 سال ریاست هیات کاراته لرستان را بر عهده داشته است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز