رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین:

۶۵۸واحد تولیدی در قزوین تسهیلات دریافت کردند

۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۵:۱۹:۵۰
کد خبر: ۵۳۳۷۵۷
۶۵۸واحد تولیدی در قزوین تسهیلات دریافت کردند
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین در چهلمین نشست کارگروه تسهیلات و رونق تولید استان گفت: تاکنون 658واحد تولیدی به مبلغ 451میلیارد تومان تسهیلات دریافت کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، علی پرزحمت رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین در نشست کارگروه تسهیلات رونق تولید که در محل استانداری برگزار شد، اعلام کرد: در راستای رونق تولید به 658واحد تولیدی مبلغ 451میلیارد تومان از طریق سامانه بهین یاب تسهیلات پرداخت شده است.

وی افزود: تعداد 967واحد تولیدی در حوزه جهادکشاورزی و  1195واحد نیز در حوزه صنعت جهت دریافت تسهیلات رونق تولید در سامانه بهین یاب ثبت نام کرده بودند که از این دو بخش تعداد 658واحد تولید موفق به اخذ تسهیلات شده اند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین اظهار کرد:  از تعداد 2162واحد صنعتی و کشاورزی که در سامانه بهین یاب ثبت نام کرده اند تعداد  1597مورد آنها در کارگروه استانی بررسی شده اند.

پرزحمت ادامه داد: سهم استان به لحاظ تعداد ثبت نام واحدهای تولیدی در سامانه بهین یاب جهت اخذ تسهیلات رونق تولیدی در مقایسه با کل کشور 5.18درصد می باشد.

وی افزود: 324واحد تولیدی نیز از طریق پرداخت مستقیم توسط بانک های عامل استان توانسته اند مبلغ  189میلیارد و 100میلیون تومان تسهیلات دریافت کنند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین در ادامه با اشاره به جایگاه استان در راستی آزمایی و نظارت بر تسهیلات رونق تولید پرداختی به واحدهای تولیدی گفت: با راستی آزمایی و نظارت بر تسهیلات پرداختی به 485واحد تولیدی توانسته ایم استان قزوین را در جایگاه اول کشور در موضوع نظارت نگه داریم.

وی اضافه کرد: مبلغ 456میلیارد تومان از تسهیلات پرداخت شده از سوی تیم نظارت بر تسهیلات رونق تولید نظارت و این مبلغ در راستای توسعه و رونق واحدهای تولیدی استان هزینه شده است.

پرزحمت گفت: بانک کشاورزی استان با پرداخت 158میلیارد و 400میلیون تومان به 287واحد تولیدی، در جایگاه نخست پرداخت تسهیلات رونق تولید قرار دارد و پس از آن بانک های تجارت و سپه در رتبه های بعدی قرار گرفته اند.

وی اظهار کرد: تعداد 1606واحد متقاضی تسهیلات که جهت اخذ آن از طرف کارگروه به بانک های عامل معرفی شده اند که از این تعداد 61مورد در مرحله ارجاع به شعبه 40مورد در مرحله عقد قرارداد، 545مورد پس از رد مصوبه مجددا به شعبه ارجا گردیده اند و تعداد 302مورد نیز در مرحله عقد قرارداد می باشند و تعداد 658مورد نیز موفق به اخذ تسهیلات شدند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین با تفکیک سهم هر شهرستان در میزان تسهیلات پرداخت شده  رونق تولید اعلام کرد: در شهرستان آبیک 100واحد تولیدی به مبلغ 99میلیارد تومان، آوج 8واحد به مبلغ 400میلیون تومان، شهرستان البرز 78واحد به مبلغ 94میلیارد تومان، بویین زهرا 161واحد به مبلغ 70میلیارد تومان، تاکستان 103واحد تولیدی به مبلغ 73میلیارد و شهرستان قزوین نیز 209واحد تولیدی  مبلغ 113میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز