با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان

خانه جوانان استان قم افتتاح شد

۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۰۵:۰۱:۰۰
کد خبر: ۵۳۴۰۰۴
خانه جوانان استان قم افتتاح شد
خانه جوانان استان قم در مراسمی ویژه با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان و استاندار قم امروز مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، مراسم بهره‌برداری از خانه جوانان استان قم با حضور شعبانی‌بهار معاون وزیر ورزش و جوانان، سیدمهدی صادقی استاندار قم، حسن عابدی مدیر کل ورزش و جوانان قم و دبیران سمن‌ها و تشکل‌های جوان قم برگزار شد.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم راجع به بهره‌برداری از خانه جوانان استان قم گفت: با حمایت‌های بسیار ارزشمند استاندار قم بهره‌برداری از ساختمان فرهنگسرای جوان قم به اداره کل ورزش و جوانان واگذار شد و خوشبختانه این مجموعه به خانه جوانان قم تبدیل شد.

علی پارسانیا خاطرنشان کرد: در دوره جدید وزارت ورزش و جوانان با عنایت به طرح ویژه وزارت‌خانه قرار شده است که در استان‌های مختلف خانه جوانان احداث و راه‌اندازی شود و این مهم به لطف خدا و با نگاه بسیار خوب استاندار در قم محقق شد.

وی با اشاره به حضور معاون وزیر ورزش و جوانان در افتتاحیه این خانه، خاطرنشان کرد: قرار است که در خانه جوانان استان قم شاهد استقرار سازمان‌های مردم نهاد باشیم و بخش‌های مختلف این مجموعه با رویکرد جدید برای پرداختن به نیازها و مسائل مرتبط با جوانان فعالیت کند.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم افزود: امروز با حضور دکتر شعبانی‌بهار معاون وزیر ورزش و جوانان، استاندار، مدیر کل ورزش و جوانان، مسوولان دیگر نهادها و دبیران سازمان‌های مردم نهاد این خانه افتتاح شد و بازدید کاملی توسط این عزیزان از این مجموعه به عمل آمد تا برخی نیازهای آن را نیز در آینده‌ای نزدیک برطرف و کامل کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: علاوه بر بازدید کاملی که توسط معاون وزیر و استاندار قم از بخش‌های مختلف خانه جوانان قم صورت گرفت، دبیران سازمان‌های مردم نهاد استان قم نیز در جلسه‌ای با حضور دکتر شعبانی‌بهار مسائل و مشکلات و همچنین دیدگاه‌های خود را مرتبط با موضوع جوانان با معاون وزیر و مسوولان استان قم در میان گذاشتند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز