مدیرکل صدا وسیمای استان قزوین:

۸۱برنامه در نوروز از صدا وسیمای قزوین روی آنتن می رود

۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۵:۵۹:۳۵
کد خبر: ۵۳۴۴۹۲
۸۱برنامه در نوروز از صدا وسیمای قزوین روی آنتن می رود
مدیرکل صدا وسیمای قزوین گفت: با تدابیر اندیشیده شده ۸۱برنامه در نوروز از صدا وسیمای قزوین روی آنتن می رود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، ابوالفضل معصومی فر مدیرکل صدا وسیمای قزوین در نشست خبری خود با اصحاب رسانه ضمن تشریح برنامه های این سازمان در ایام عید اظهار کرد: با تهیه و پخش ۳۰عنوان برنامه تلویزیونی و ۵۱عنوان برنامه متنوع رادیویی به استقبال نوروز می رویم.

معصومی فر درخصوص زمان آغاز این برنامه ها خاطرنشان کرد: برنامه های نوروزی صدا وسیما از ٢٤ اسفندماه آغاز می شود و تا ١٧فروردین ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در این ایام در سیمای مرکز قزوین ٣٠عنوان برنامه نوروزی تدارک دیده شده که برنامه «نوبهار» ویژه برنامه تحویل سال نو به صورت زنده در تاریخ ۳۰ اسفندماه از ساعت ١٢ تا 15:30 روی آنتن خواهد رفت.

معصومی فر یادآور شد: در این ایام هر روز دو سریال «ما فرشته نیستیم» از ساعت 20:45 دقیقه و سریال «ساختمان پدر» از تولیدات محلی قزوین ساعت ٩ صبح از سیمای مرکز قزوین پخش می شود.

مدیرکل صدا وسیمای قزوین گفت: برنامه طنز تأمینی تولید شده در شبکه نسیم ساعت ١٧ هر روز و مستند «من نباید زنده باشم» هر روز ساعت 17:30 دقیقه روی آنتن سیما می رود.

معصومی فر اضافه کرد: مسابقه زنده تلفنی هر شب ساعت 20:15 با سوالات مربوط به نوروز و گردشگری، نمایش طنز «خوش مله» برای تقویت آداب و رسوم محلی، نوای مینودری با محور پخش موسیقی درخواستی مخاطبان و ویژه برنامه کودک از ساعت ۴ بعدازظهر و پوشش جشنواره بازی و اسباب بازی و ارتباط با شبکه کودک از دیگر برنامه های محلی سیمای قزوین است.

وی تصریح کرد: برنامه مستند قزوین با معرفی اماکن دیدنی، نمایش طنز «نسیم قزوین» و مستند «روزی روزگاری قزوین» و گزیده ای از برنامه های منتخب روستا با نام «یک جای خوب» با معرفی مناطق بکر روستایی و برنامه «مسیر» دیگر برنامه های این سازمان را تشکیل می دهند.

این مقام مسوول عنوان کرد: دو مستند «من نباید زنده باشم» و «دریاها و اقیانوس ها» هم درنوروز پخش می شود.

وی بیان کرد: در رادیو هم این مرکز با ٥١برنامه به استقبال نوروز می رود که ویژه برنامه «یاس نو» و «آب و آئینه»، «صدای بهار» و ویژه برنامه عصرانه «گلباران» و نمایش ویژه نوروزی «ورثه خان بابا» و «سفرنامه» به عنوان یک برنامه ملی از جمله آنهاست.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز