معاون فرماندارفردیس :

قانون شکنی و ایجاد مزاحمت در هیچ آیین و فرهنگی پذیرفته نیست

۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۱:۳۳:۰۴
کد خبر: ۵۳۴۷۸۰
قانون شکنی و ایجاد مزاحمت در هیچ آیین و فرهنگی پذیرفته نیست
معاون سیاسی انتظامی فرماندار فردیس با بیان اینکه سنن دیرین کشور دارای مزیت های فراوانی است ، گفت: نباید این سنن را با رفتارهای خطرساز و زشتی های برگرفته از فرهنگ بیگانگان مخدوش کنیم.

محمدرضا فلاح نژاد روز سه شنبه در گفت و گو با خبرگزاری برنا ، افزود: رسانه ها نهادهای فرهنگی ، اجتماعی و شهرداری ها می توانند با فرهنگسازی و تولید برنامه های مفرح از سنت های دیرین مثبت و اثرگذار محافظت نمایند.

وی از آمادگی نیروهای انتظامی شهرستان فردیس برای دریافت گزارش های مردمی از طریق سامانه 110 خبر داد وگفت : قانون شکنی و ایجاد مزاحمت در هیچ آیین و فرهنگی پذیرفته نیست،لذا خرید و فروش مواد خطر آفرین ،انفجاری و احتراقی که نظم و آرامش جامعه و شهروندان را مخدوش می کند ، ممنوع است و با متخلفان برخورد خواهد شد.

وی از خانواده ها و کاربران خواست با توجه به خطرات آموزش ساخت مواد آتش زا و منفجره در سایت ها وشبکه های اجتماعی در صورت مشاهده موارد را به بخش ارتباطات مردمی اعلام کنند تا پلیس با این افراد نیز برخورد نماید.

فلاح نژاد در پایان از والدین خواست در چهارشنبه پایانی سال کنار فرزندان خود باشند و با نظارت و کنترل دقیق آنها ، از بروز حوادث تلخ و ناگوار پیشگیری کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز