آیت الله میرعمادی در کارگاه آسیب شناسی فضای مجازی مطرح کرد:

آسیب های فضای مجازی برای رشد جوانان است

۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۵:۴۹:۴۵
کد خبر: ۵۳۴۸۷۹
آسیب های فضای مجازی برای رشد جوانان است
آیت الله میر عمادی در کارگاه آسیب شناسی فضای مجازی گفت: مهمترین آسیب برای رشد جوانان ، آسیب های فضای مجازی است.
به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان، کارگاه آسیب شناسی فضای مجازی با همکاری اداره کل ورزش و جوانان لرستان، مجمع مشورتی جوانان و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری استان در دفتر نماینده ولی فقیه برگزارشد.
در این کارگاه، که جمعی از دانش آموزان، جوانان و ورزشکاران استان حضورداشتند نماینده ولی فقیه در استان به بررسی آسیب های فضای مجازی پرداخت و گفت: فضای مجازی هم می تواند تهدید باشد و هم فرصت بسته به مدیریت آن توسط شخص به این دو سو می تواند کشانده شود.
آیت الله میرعمادی رمز موفقیت انسانها را در سه مولفه ایمان به هدف، جدیت-تلاش- پشتکار و صداقت و پاکی دانست و گفت: اگر انسان ها استعدادهای بالقوه خودرا شناسایی کنند و در رسیدن به آن اهتمام و جدیت به خرج دهند قطعا انسان موفقی خواهند شد و قطعا در این راه موانعی وجوددارد که باید به درستی شناسایی و برطرف شوند.
نماینده ولی فقیه در استان، یکی از موانع مهم پیش روی جوانان و جامعه امروزی را فضای مجازی دانست و گفت: دشمن زمانی که از جنگ سرد با ایران مایوس شد به دنبال جنگ نرم و آسیب رسانی در حوزه فرهنگ افتاد.
آیت الله میر عمادی استفاده از فضای مجازی جهت امورات مثبت و تاثیر گذاری مانند تبلیغات دین، بیان حرف حق در دنیا و رسوا کردن دشمنان را فرصت دانست و گفت: عکس این هم می تواند در راستای متلاشی کردن خانواده ها، ترویج بد اخلاقی ها در جامعه و از بین بردن خلاقیت و ابتکار جوانان باشند.
نماینده ولی فقیه برنامه ریزی دشمن برای جوانان در راستای استفاده غلط در فضای مجازی را یک مولفه مهم دانست و از خانواده ها و مسئولان خواست تا در این راستا اهتمام بیشتری به کار گیرند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز