معاون عمرانی استاندار اعلام کرد:

آمادگی استان قزوین برای پذیرایی از مسافران نوروزی

۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۱:۰۲:۴۳
کد خبر: ۵۳۵۰۰۹
آمادگی استان قزوین برای پذیرایی از مسافران نوروزی
علی فرخزاد گفت: استان قزوین با بهره گیری از امکانات و ظرفیت های خود آماده پذیرایی مناسب از گردشگران و مسافران نوروزی است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، علی فرخزاد معاون عمرانی استاندار قزوین در جلسه ستاد سفرهای نوروزی که به منظور برنامه ریزی برای پذیرایی از مسافران نوروزی تشکیل شد با بیان کرد: اقدامات لازم برای پذیرایی مناسب از گردشگران و مسافران نوروزی در استان قزوین انجام شده و برای انجام این کار آمادگی کامل داریم.

فرخزاد خاطرنشان کرد: با استقرار پایگاه های سیار و ثابت نیروهای امدادی هلال احمر، اورژانس، آتش نشانی، پلیس راه، و راهداری امیدواریم ایام بدون حادثه ای را سپری کنیم.

معاون عمرانی استانداری قزوین یادآور شد: تامین سوخت جایگاه های سی ان جی و بنزین، تعیین شیفت درمانگاه ها و کلینیک های درمانی و دستگاه های اجرایی خدمات رسان در این ایام ضروری است.

وی تصریح کرد: با توجه به برگزاری جشنواره بازی و اسباب بازی در قزوین که بازدیدکنندگان زیادی خواهد داشت باید برای تامین پارکینگ در محدوده سرای سعدالسلطنه پیش بینی لازم انجام شود.

فرخزاد ادامه داد: نصب تابلوهای معرفی بناهای تاریخی و هدایت مسافران نوروزی برای استفاده از جاذبه های گردشگری و تامین ارزاق عمومی و آرد نانوایان از دیگر مسائلی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی اظهار کرد: آموزش و پرورش هم باید برای اسکان مسافران برنامه ریزی لازم را انجام دهد تا فرهنگیان بتوانند ایام خوشی را در استان سپری کنند.

این مقام مسوول ابراز کرد: شاید برخی از تعطیلات نوروزی سو استفاده کرده و نسبت به ساخت و سازهای غیرمجاز اقدام کنند که باید دستگاه های مرتبط با گشت های مشترک در این زمینه برنامه مدونی داشته باشند و از آن جلوگیری کنند.

در این جلسه مسوولان دستگاه های اجرایی برنامه های خود را در ایام نوروز مطرح کردند.

فرخزاد2

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز