آیت الله سبحانی:

مسافرت های بی مورد انجام نشود/ عید را نباید به عزا تبدیل کنیم

۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۰۹:۵۲:۵۲
کد خبر: ۵۳۵۲۵۵
مسافرت های بی مورد انجام نشود/ عید را نباید به عزا تبدیل کنیم
آیت الله سبحانی با اشاره به مسافرت های نوروزی گفت: این برای ما بد است که عید ملی خود را با عزا سپری کنیم و در پایان تعطیلات هم این همه کشته و زخمی داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، آیت الله سبحانی امروز در درس خارج اصول خود در مسجد اعظم قم با اشاره به فرارسیدن تعطیلات نوروز گفت: این عید یک عید ملی به شمار می رود و باید از این فرصت استفاده کرده و دید و بازدید کنیم.

وی گفت: باید در این ایام صله رحم کرد و به فقرا کمک کنیم و مهمترین امر این است که به درد یکدیگر برسیم تا همگان عید داشته باشند.

این مرجع تقلید با اشاره به تبلیغات صورت گرفته برای سفر نورزی گفت: متاسفانه به گونه ای این تبلیغات صورت می گیرد که نتیجه آن این می شود که نه راه ها کشش این همه ماشین را دارد و نه ماشین ها در حد و اندازه استاندارد کافی هستند.

آیت الله سبحانی افزود: در کنار آن برخی راننده ها نیز هستند که خبره نبوده که نتیجه همه اینها آمار نگران کننده پلیس از کشته شدن مردم را می دهد.

وی گفت: باید به گونه ای تبلیغ شود که مردم در شهر و روستای خود مانده و صله رحم کنند کسانی هم که مسافرت برای آنها ضرورت دارد به سفر بروند اما زمانی که ضرورتی برای  سفر نیست؛ چرا مدام تبلیغ بر سفر می کنید.

این مرجع تقلید با انتقاد از صدا و سیما گفت: باید این رسانه برنامه های خود را تغییر دهد و مردم را به ماندن در خانه و شهرها و انجام صله رحم دعوت کند.

وی گفت: این برای ما بد است که عید ملی خود را با عزا سپری کنیم و در پایان تعطیلات هم این همه کشته و زخمی داشته باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز