با حضور معاون وزارت ورزش و جوانان صورت گرفت،

افتتاح رسمی دفتر خبرگزاری برنا سرپرستی سیستان و بلوچستان

۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۰:۲۲:۰۳
کد خبر: ۵۳۵۲۹۳
افتتاح رسمی دفتر خبرگزاری برنا سرپرستی سیستان و بلوچستان
با حضور رستمی معاون ساماندهی جوانان وزارت ورزش و جوانان شامگاه سه شنبه /24 اسفند/ دفتر خبرگزاری برنا سرپرستی استان سیستان و بلوچستان در زاهدان گشایش یافت.

به گزارش خبرگزاری برنا ، این دفتر همزمان با مراسم افتتاحیه خانه جوانان استان سیستان و بلوچستان با حضور محمدرضا رستمی معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان ، دکتر محسن طلایی ماهانی مدیر کل طرح های ملی جوانان کشور ، علی اصغر جمشید نژاد معاون سیاسی و اجتماعی استاندار ، حسین ثوری مدیرکل ورزش و جوانان استان و جمعی از مسئولین افتتاح شد.

محمدرضا رستمی معاون وزارت ورزش و جوانان ضمن تقدیر از اکبر تجلی سرپرست خبرگزاری برنا در استان سیستان و بلوچستان گفت :  برنا یکی از خبرگزاری‌های فعال کشور در حوزه جوانان است که زیر مجموعه وزارت ورزش و جوانان می باشد .

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم دفتر خبرگزاری برنا خبرهای خوشی را در حوزه‌های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی ، ورزشی و ... با استفاده از ظرفیت خوب جوانان در استان منتشر کند.

رستمی  با اشاره به اینکه امروز مهمترین ابزار، رسانه است، افزود: باید از ابزار رسانه برای تقویت و رشد و تعالی استان به خوبی استفاده شود .

DSC_0924

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز