قائم مقام ستاد مناسبت‌های شهرداری مشهد در مراسم مانور خدمت خبر داد:

راه‌اندازی ۵ هزار فضای پارک خودرو در اطراف حرم مطهر رضوی همزمان با نوروز ۹۶

۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۰:۳۳:۱۷
کد خبر: ۵۳۵۴۱۶
راه‌اندازی ۵ هزار فضای پارک خودرو در اطراف حرم مطهر رضوی همزمان با نوروز ۹۶
قائم مقام ستاد مناسبت‌های شهرداری مشهد از راه‌اندازی 5 هزار فضای پارک خودرو در اطراف حرم مطهر رضوی همزمان با نوروز 96 خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، خلیل‌الله کاظمی در مراسم مانور خدمت که در آستانه نوروز 96 در محل کمپ غدیر برگزار شد، بیان کرد: با توجه به اینکه بالغ بر 90 درصد زائران استان خراسان رضوی به شهر مشهد سفر می‌کنند لذا شهرداری مشهد برنامه‌ریزی ویژه‌ای را برای میزبانی از این زائران انجام داده است.

وی افزود: در این راستا 4 محور ورودی شهر شامل قوچان، نیشابور، ایستگاه راه‌آهن و پایانه مسافربری ایستگاه راهنمای زائر فعال می‌شود که در آن کلیه دستگاهای خدماتی مستقر خواهند شد.

قائم مقام ستاد مناسبت‌های شهرداری مشهد عنوان کرد: بالغ بر 16 پایگاه راهنمای زائر 16 ساعته و 8 پایگاه 24 ساعته نیز فعال خواهد شد.

کاظمی با اشاره به راه‌اندازی مراکز اسکان در ایام نوروز تصریح کرد: به منظور جلوگیری از چادرخوابی در سطح شهر 2 کمپ غدیر و نصرت با ظرفیت نصب 4 هزار چادر 185 اتاق آماده‌سازی شده است.

وی عنوان کرد: همچنین در محور جاده قوچان، نمایشگاه بین‌المللی و مرکز تربیت معلم شهید بهشتی با ظرفیت نصب 2650 چادر مهیا شده که در کنار 11 سوله بحران به زائران خدمت‌رسانی می‌کند.

قائم مقام ستاد مناسبت‌های شهرداری مشهد به گل‌آرایی فضای شهر اشاره کرد و گفت: در این حوزه بالغ بر 10 میلیون بوته گل کاشته و 10 هزار جعبه گل نیز نصب می‌شود؛ در کنار آن 160 المان فرهنگی از روز جمعه در سطح شهر نصب می‌شود.

کاظمی در خصوص ایجاد پارکینگ‌های موقت در شهر مشهد گفت: برای نوروز 96 بالغ بر 5 هزار فضای پارک خودروی موقت در اطراف حرم مطهر رضوی ایجاد شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در مانور خدمت امروز 13 کمیته خدمات سفر در قالب 22 غرفه با مساحت 250 مترمربع و 60 خودروی عملیاتی در فضای 5 هزار مترمربع حضور دارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز