شهردار خرم آباد:

میزان مشارکت مردم در حوزه مدیریت شهری پایین است

۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۰۰:۲۳:۴۲
کد خبر: ۵۳۵۶۴۲
میزان مشارکت مردم  در حوزه مدیریت شهری پایین است
عیدی بیرانوند گفت:از لحاظ سرانه درآمدی لرستان استان ۳۰ ام کشور است و این نشان از این دارد که استان ما در پایین ترین سطح قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا ازلرستان ،شهردار خرم آباددر جمع شهرداران لرستان گفت: کار کردن در ساختار شهرداری ها به خصوص در استان لرستان را کاری سخت و طاقت فرسا است.

یحیی عیدی بیرانوندافزود: لازمه کار کردن با اعضای شورای شهر داشتن هنری خاص است ومراجعه اعضای شورای شهر تابع قانون خاصی نیست و هر لحظه به دفتر مراجعه می کنند تا پیگیر کارشان باشیم.

عیدی بیرانوند عنوان کرد:از لحاظ سرانه درآمدی  استان ۳۰ ام کشور هستیم و این نشان از این دارد که استان ما در پایین ترین سطح قرار دارد.

وی اضافه کرد:میزان مشارکت مردم  در حوزه مدیریت شهری پایین است و در مرکز استان تنها هشت درصد از مردم عوارض خود را پرداخت کرده اند لذا باید روی این موضوع کار پژوهشی  و تحقیقاتی انجام گیرد.

به گفته شهردار خرم آباد ۶۰ درصد از منابع شهرداری از محل صدور پروانه به دست می آید ودر سالجاری ۵۰ درصد کاهش صدور پروانه نسبت به سال گذشته در خرم آباد وجود داشته است.

عیدی بیرانوندهمچنین گفت:شهرداران لرستان نیاز به حمایت دارند و باید از این روزمرگی خارج شوند و این کار نیاز به آموزش دارد .

وی با بیان اینکه نیروهای شهرداری در تمام زمینه ها نیاز به آموزش دارندافزود:  تمام کارکنان شهرداری خسته هستند چون باید شخصا تمام امور را پیگیری کنند.

عیدی بیرانونددر ادامه با بیان اینکه در حوزه ترافیک و حمل و نقل استان اقدامات خوبی تا کنون صورت گرفته است تاکید کرد: انتخاب خرم آباد به عنوان شهر گردشگری نتیجه تلاش و زحمات نیروهای شهرداری است.

به گفته وی خرم آباد از نظر زیرساخت ها  عقب مانده و آسفالت کل شهر  نیاز به روکشی دارد.

شهردار خرم آباد یادآورشد:بسیاری از شهرداری ها دارای ساختمان فرسوده هستند و هر شهرداری اگر ساختمان مناسب ندارد باید کمک شود و یک ساختمان مناسب در اختیارشان قرار داده شود.

یحیی عیدی بیرانونددر پایان تصریح کرد:از محل اعتبارات ستاد حوادث باید به آتش نشانها کمک کرد و به کارکنان شهرداری وام پرداخت کرد.

 

 
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز