پیام مشترک نوروزی نماینده ولی فقیه در استان و استاندار مازندران:

نوروز سرآغاز اعتدال و تدوام زیبایی ها و رویش هاست

۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۰۹:۳۷:۲۶
کد خبر: ۵۳۵۷۱۶
نوروز سرآغاز اعتدال و تدوام زیبایی ها و رویش هاست
آیت الله طبرسی، نماینده مقام معظم رهبری دراستان و امام جمعه ساری و دکتر ربیع فلاح جلودار، استاندار مازندران، به مناسبت فرارسیدن سال 1396 شمسی پیام تبریک مشترکی صادر کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از ساری؛ در این پیام آمده است: بهار، آیینه دار جمال خدواند متعال، انعکاسی از رستاخیز موعودِ قرآن کریم و هنگامه نو به نو شدنِ حیات با جلوه هایی بدیع، پرتلالو و تفکر برانگیز از قدرت لایزال پروردگار سبحان است.

 بهار و نوروز 96، عید باستانی مردم ایران اسلامی که میزان و سرآغاز اعتدال و تدوام زیبایی ها و رویش هاست با میلاد فخر و سرور بانوان عالم،  دخت گرامی پیامبر مهر و رحمت، حضرت ختمی مرتبت محمد رسوال الله (ص) و روز زن مقارن شده و مشام جان را با بوی عطر آگین سالروز تولد حضرت فاطمه زهرا (س) خوش می نماید.

سالی که گذشت در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و طرح شعار و راهبرد رهایی بخش اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل و تلاش و مجاهدت دولت و دیگر قوای کشور سالی پرعزت برای مردم انقلابی و سربلند ایران اسلامی بود که اوج تبلور آن را در راهپیمایی 22 بهمن شاهد بوده ایم.

در استان مازندران نیز طی سال 95 اقدامات موثری در راستای توسعه زیرساخت ها بویژه راه های مواصلاتی، تلاش برای اتمام طرح های نیمه تمام از جمله پروژه های بهداشتی، درمانی، آموزشی، مخابراتی، ورزشی و ...، اهتمام برای کاهش آسیب های اجتماعی، تکریم ارباب رجوع و توسعه دولت الکترونیک، توزیع بسته رونق تولید در جهت توانمندسازی واحدهای تولیدی–  صنعتی، تقویت اشتغال در شهرها و روستاها، اجرای طرح سرشماری نفوس و مسکن، تلاش برای اجرایی کردن منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در حوزه سیاست های اقتصاد مقاومتی صورت پذیرفته است.

اقتصاد مقاومتی یک فرهنگ است و تحقق بند بند آن در عمل، نیازمند تلاش و مدیریت جهادی و تداوم در پیگیری هاست و تعامل و همکاری همه قوا، سازمان ها، نهادها و آحاد مردم جامعه را می باشد، در این راستا انتظار می رود پیرو تاکید رهبر معظم انقلاب، همه قوای محترم و ارکان دولت در آینده با عزم و اراده ای راسخ تر در این مسیر گام بردارند.

سال 95 با حوادث تلخ و شیرین سپری شد که از آن جمله باید به درگذشت حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی، یار دیرین امام و رهبری، اشاره کرد که انقلاب از آغاز با نام او پیوند یافت و یاد و خاطره آن یار سفر کرده تداعی گر روزهای پیروزی و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی است و تلاش های دلسوزانه ایشان برای مجد و عظمت ایران اسلامی همواره بر تارک تاریخ این سرزمین خواهد درخشید.

این جانبان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گلگون کفن ایران اسلامی، 10400 شهید والامقام استان مازندران و شهدای عزیز مدافع حرم، حلول سال 1396 خورشیدی و بهار پرطراوت را که نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت می باشد را به تمامی هم استانی های عزیز تبریک و تهنیت عرض نموده، از آستان خداوند تبارک و تعالی، سالی سرشار از برکت و معنویت و سلامت و بهروزی را مسئلت داریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز