استاندار قم مطرح کرد:

پیش بینی افزایش حضور زائرین در نوروز ۹۶

۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۰:۰۹:۲۷
کد خبر: ۵۳۵۷۴۰
پیش بینی افزایش حضور زائرین در نوروز ۹۶
استاندار قم گفت: در ایام نوروز سال 96 احتمال افزایش مسافران در شهر قم نسبت به سال‌های گذشته وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سید مهدی صادقی عصر امروز در جلسه ستاد تسهیلات زائرین استان که در تالار امام رضا(ع) ساختمان فرمانداری برگزار شد، با اشاره به کمیته‌های این ستاد اظهار کرد: ستاد تسهیلات زائرین استان قم 11 کمیته دارد. براساس ارزیابی‌ها، اقدامات این ستاد در سال گذشته خوب بود و امیدواریم که امسال رضایت مندی زائرین از فعالیت‌های ستاد تسهیلات زائرین استان قم بیشتر شود.

وی ادامه داد: بر اساس بررسی‌ها، تمهیدات لازم برای استقبال از زائرین در شهر قم به خصوص در بحث امنیت را پیش بینی کردیم و امیدواریم که مشکل خاصی در این زمینه در استان به وجود نیاید، امسال به صورت رسمی اورژانس هوایی در شهر قم افتتاح شد و یک بالگرد امدادی بیشتر از سال گذشته در ایام نوروز داریم.

استاندار قم افزود: امیدواریم که اگر در ایام نوروز حادثه ای در محورهای استان رخ داد، آمادگی برای امدادرسانی سریع به مصدومین وجود داشته باشد. در ایام نوروز سال 96 احتمال افزایش مسافران در شهر قم نسبت به سال‌های گذشته وجود دارد و امسال زائرین زودتر به شهر قم آمدند.

صادقی با اشاره به تلاش دشمنان برای ضربه زدن به کشورمان اظهار کرد: امیدواریم با اشراف اطلاعاتی و هوشیاری مانع از هرگونه اقدام ضد امنیتی دشمن در کشور و استان قم باشیم.

وی ادامه داد: باید تلاش کنیم که امسال اقدامات بهتری در زمینه اسکان زائرین در ایام نوروز نسبت به سال گذشته صورت بگیرد، ما علاقه مند هستیم که زائرین در ابتدا در واحدهای اقامتی استان قم همچون هتل‌ها اسکان پیدا کنند.

استاندار قم در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم که شاهد ارائه خدمات خوب به زائرین در شهر قم در نوروز 96 باشیم. مدیران استان حضور فعالی در زمینه خدمت رسانی به زائرین دارند و باید تلاش کنیم که هیچ اشکالی در این زمینه به وجود نیاید.

 

نظر شما