واژگونی خودرو اتباع بیگانه در ایرانشهر؛ ۲کشته و ۹ مجروح

۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۱:۳۸:۵۳
کد خبر: ۵۳۵۷۸۶
واژگونی خودرو اتباع بیگانه در ایرانشهر؛ ۲کشته و ۹ مجروح
فرمانده پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان گفت: واژگونی خودروی سواری پژو حامل اتباع بیگانه در مسیر بمپور - ایرانشهر 2 کشته و 9 مجروح برجای گذاشت.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سرهنگ یدالله ستوده اظهار داشت: با اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع تصادف فوتی در ساعت 6 بامداد امروز در کیلومتر هشت مسیر بمپور - ایرانشهر ماموران پلیس راه به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی ادامه داد: در این حادثه سواری پژو به دلیل سرعت زیاد از جاده منحرف و واژگون شده بود.

وی افزود: 2 نفر از سرنشینان این خودرو به دلیل شدت ضربه وارده کشته و 9 نفر نیز زخمی که به مراکز درمانی ایرانشهر اعزام شدند.

فرمانده پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: شهروندان می توانند هرگونه پیشنهاد، انتقاد و تقدیر از عملکرد پلیس را با شماره 197 و هرگونه خبر یا اتفاق را به شماره 110 پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار گیرد.

به گزارش ایرنا استان سیستان و بلوچستان به علت گستردگی راههای ارتباطی دارای 2 قرارگاه پلیس راه در شمال (زاهدان) و جنوب (ایرانشهر ) است.

این استان به سبب همجواری با 2 کشور افغانستان و پاکستان همواره در معرض معضلاتی چون قاچاق انسان، قاچاق سوخت و کالا و موادمخدر قرار دارد.

افراد سودجو و باندهای قاچاق انسان، اتباع بیگانه (افغان و پاکستانی) را از راههای سخت گذر و دور از چشم ماموران به داخل مرزهای ایران منتقل و سپس با خودروهای مختلف به ویژه سواری های تندرو و وانت به عمق کشور انتقال می دهند.

هر یک از خودروهای سواری پژو، زانتیا و امثال آن با وجود ظرفیت 5 نفره حتی تا 20 نفر تبعه خارجی را سوار کرده و برای فرار از چنگ قانون با سرعت زیاد در جاده های اصلی و فرعی حرکت می کنند که تاکنون در جاده های سیستان و بلوچستان حوادث ناگواری را رقم زده و باعث مرگ مسافران خود و یا خودروهای دیگر شده اند.

به گفته فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اجرای طرح نوروزی به منظور تامین امنیت مسافران و گردشگران با خودروهای حامل هر نوع قاچاق طبق قانون بشدت برخورد می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز