با حضور معاون عمرانی استاندار؛

مانور ترافیکی طرح نوروزی در استان قزوین برگزار شد

۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۴:۲۲:۴۹
کد خبر: ۵۳۵۸۸۷
مانور ترافیکی طرح نوروزی در استان قزوین برگزار شد
با حضور علی فرخزاد معاون عمرانی استاندار، مانور رزمایش ترافیکی طرح نوروزی در استان قزوین برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، با توجه به نزدیکی به ایام تعطیلات نوروز و افزایش چشمگیر ترددها طرح ترافیک نوروزی با حضور علی فرخزاد معاون عمرانی استاندار و دست اندر کاران امر در محل پلیس راه قزوین به زنجان برگزار و بر تردد ایمن تاکید شد.

فرخزاد دراین مراسم اظهار کرد: ایام نوروز بهترین فرصت برای معرفی استان قزوین است و باید از این ظرفیت به خوبی استفاده کنیم.

وی بیان کرد: 110تابلوی بیلبردی در تهران و کرج برای معرفی جاذبه های گردشگری استان قزوین جهت نصب در اختیار مسوولان این استان ها قرار گرفته که می تواند در جذب مسافر موثر باشد و امیدواریم بتوانیم میزبان خوبی برای میهمانان نوروزی باشیم.

فرخزاد تصریح کرد: گردشگری محور توسعه استان است و باید تلاش کنیم با تمهیدات لازم و معرفی مناسب ظرفیت های گردشگری قزوین این شهر را به مقصد گردشگری تبدیل کنیم.

معاون عمرانی استانداری قزوین گفت: با آماده باش همه دستگاه های اجرایی و تامین امکانات و تجهیزات امدادی و رفاهی آماده پذیرایی از مسافران نوروزی در استان قزوین هستیم.

وی گفت: کاهش 70درصدی حوادث چهارشنبه آخر سال در قزوین بیانگر توجه مردم به پیامدهای زیانبار کارهای خطرساز و در کنار آن احترام به شهدای آتش نشان بود که از شهروندان در همکاری با مسوولان برای کاهش حوادث سپاسگزاریم.

معاون عمرانی استانداری قزوین یادآور شد: فضای مجازی در کاهش سوانح چهارشنبه سوری بسیار موثر بود و باید از این فضا برای رسیدن به اهداف فرهنگی بیشتر استفاده کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز