سرپرست اداره کل آموزش و پرورش لرستان خبرداد:

آمادگی برای پذیرش و اسکان ۱۲۰هزار مسافر نوروزی

۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۱:۴۶:۵۲
کد خبر: ۵۳۶۰۳۳
آمادگی برای پذیرش و اسکان ۱۲۰هزار مسافر نوروزی
سرپرست اداره کل آموزش و پرورش لرستان در آستانه تعطیلات نوروزی سال 96 از آمادگی مراکز اسکان این اداره کل برای پذیرش و اسکان 120هزار مسافر نوروزی خبر داد .

به گزارش خبرگزاری برنا ازلرستان ،خدانظردریکوندگفت:برنامه ریزی های لازم صورت گرفته تا مهمانان نوروزی اقامت خوشی را لرستان سپری کنند و از جاذبه های متنوع گردشگری استفاده کنند.

دریکوند افزود : سیاست مدیران ارشد استان تغییر لرستان از معبر سفر گردشگران به مقصد سفر است و آموزش و پرورش هم از تمام ظرفیت ها استفاده می کند تا این هدف محقق شود .

  وی صبغه فرهنگی، اصالت ریشه دار و  روحیه مهمان نوازی مردم لرستان را مولفه های بسیار خوبی برای  تحقق این هدف عنو ان کرد وافزود : لرستان با آب و هوای  چهار فصل ، طبیعت  چشم نواز و بی بدیل و جاذبه های گردشگری منحصر به فرد خود ظرفیت فوق العاده ای را برای مسافران نوروزی ایجاد می کند و دستگاههای ذیربط در ستاد اجرایی خدمات سفر باید با هم افزایی و همدلی  در مسیر اهداف مشترک حرکت کنند و تلاش کنند تا مهمانان نوروزی با آرامش خاطر بتوانند  از تعطیلات نوروزی لذت ببرند .

دریکوند در ادامه به  تجهیز 200آموزشگاه در قالب 2هزار کلاس و آمادگی 5مرکز آموزشی رفاهی معلم در قالب 300تخت و یک اردگاه دانش آموزی اشاره کرد و تاکید کرد :  450نفر عوامل اجرایی در این مراکز کار خدمات رسانی به مهمانان نوروزی را انجام می دهند .   

وی در پایان با فعالیت مراکز اسکان از 28اسفند تا پایان تعطیلات نوروزی  به نظارت محسوس و نامحسوس از مراکز اسکان اشاره کرد و گفت :برخورد عوامل اجرایی مراکز اسکان با مسافران نوروزی معرف فرهنگ اصیل لرستان است و پذیرفتنی نیست که افرادی بخواهند  این فرهنگ و ذهنیت را خدشه دار کنند .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز