با اشاره به برگزاری موفقیت‌آمیز اولین اجرای استانی؛

قدردانی ارکستر ملی ایران از همراهی مسئولان استان لرستان

۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۳:۴۱:۱۶
کد خبر: ۵۳۶۰۷۲
قدردانی ارکستر ملی ایران از همراهی مسئولان استان لرستان
ارکستر ملی ایران که در اولین اجرای استانی خود میهمان مردم استان خرم آباد شده بود با انتشار متنی از مسئولانی که زمینه برگزاری این رویداد هنری را فراهم کرده بودند، قدردانی کرد.

به گزارش گروه هنر خبرگزاری برنا لرستان به نقل از روابط‌ عمومی و امور بین‌الملل بنیاد رودکی؛ارکستر ملی ایران که در اولین اجرای استانی خود میهمان مردم استان خرم آباد شده بود با انتشار متنی از مسئولانی که زمینه برگزاری این رویداد هنری را فراهم کرده بودند، قدردانی کرد.

در بخشی از این متن آمده است: لرستان امروز مرکز ثقل رویداد‌های صف‌شکنانه و جریان‌ساز هنری شده است؛ به گونه‌ای که ارتقای طراز و عیار فرهنگی لرستان نیک‌اندیش در سراسر کشور کاملا مشهود و محسوس است.

در این متن اضافه شده: ارکستر ملی ایران، نخستین اجرای استانی  خود را با اشتیاق فراوان و با همدلی و وفاق مثال زدنی مسئولان استان، در لرستان برگزار کرد و این ارکستر وظیفه خود می‌داند از "همه عزیزانی که با بزرگ اندیشی و ژرف اندیشی، زمینه‌ساز این رویداد مهم فرهنگی شدند"، سپاسگزاری کند.

در ادامه این متن آمده است: جا دارد از استاندار فرهنگ دوست لرستان، معاون محترم امنیتی استان، فرماندار محترم و فرهنگ دوست خرم آباد، نیروهای محترم انتظامی و امنیتی، جناب دکتر حنان، مدیرکل سخت کوش و فرهیخته فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن وزین موسیقی لرستان به ویژه برادر گرامی جناب امین عباسیان قدردانی کرد.

همچنین سپاسگزار اصحاب محترم، صبور و بزرگوار رسانه‌های مختلف و خصوصا رسانه‌های محلی استان هستیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز