ریس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین :

رفع مشکلات ورزشکاران ورامین از اهداف اداره ورزش است

۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۰۸:۳۷:۲۱
کد خبر: ۵۳۶۲۱۷
رفع مشکلات ورزشکاران ورامین از اهداف اداره ورزش است
ابراهیم شیرکوند گفت :رفع مشکلات اسطوره و والیبال ورامین یکی از مهمترین اهداف اداره ورزش شهرستان ورامین در سال پیش رو میباشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان تهران ،ریس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین با تبریک میلاد باسعادت حضرت فاطمه«س» ، امام خمینی«ره» و همچنین روز زن ، سال پیش رو را سالی پر برکت و خوش یمن برای ملت بزرگ ایران اسلامی آرزو کرد و اظهار امیدواری نمود که جامعه ورزش و به خصوص قشر جوان در سال 96 به  توفیقات روزافزون دست یابند.

ابراهیم شیرکوند در ادامه گفت: سال 96 قطع به یقین برای ورزش پربار خواهد بود ؛ چراکه این اداره ضمن حفظ داشته های خود که همان قهرمانان و پهلوانان واقعی محسوب میشوند درصدد است تا جایگاه ورزش را در استان ارتقاع داده و برای نشان دادن پتانسیل های ورزشی برنامه جدیدی را در این امور به مرحله اجرا درآورد.

این مقام مسئول اشاره داشت : ضمن ایجاد فضاهای مناسب در طرحهای مورد نظر بخصوص زیرساخت ها در دستور کارمان خواهد بود ، مدنظر است با آرامش کامل و اشراف دقیق تنها به قهرمانی و استعداد یابی بپردازیم و از لحاظ افزایش سرانه فضاهای ورزشی گام های موثری برداریم .

مهندس شیرکوند اظهار داشت : یکی ازاین مسایل بحث تیم والیبال صالحین خواهد بود که هرچه زودتر میبایست با برطرف نمودن مشکلات احسن اله شیرکوند زمینه را برای ادامه کار مهیا کرد .

رییس اداره ورزش شهرستان ورامین ادامه داد : احسن اله یکی از اسطوره های والیبال کشور است که برای زنده نگاه داشتن ورزش ورامین در کشور از جان و مال خود مایه گذاشت و به پشتوانه مسوولان ، راه را برای تیمداری ادامه داد ولی هم اکنون با مشکلاتی مواجهه گردیده که در نظر است با رفع آن آرامش را برای وی هموار نماییم.

شیرکوند گفت : گفت و گوهایی که با مهندس علی حیدریان شهردار ورامین پیش درآمدی در این زمینه بوده است که امیدواریم منتج به نتیجه گردد.

او گفت : خوشبختانه نگاه شهردار محترم در این زمینه بسیار مثبت میباشد و قول های مساعدی برای رفع و رجوی مشکلات احسن اله داده است ، ضمن اینکه اشاره داشت که با تمام توان در کنار ورزش خواهند بود.

متولی ورزش ورامین اظهار داشت : رایزنی با اعضاء شورای شهر ورامین از دیگر اقداماتی بود که پیش رو قرار دادیم تا بتوانیم راه را برای رفع مشکلات بوجود آمده هموار نماییم.

شیرکوند افزود : اعضاء نیز ضمن حمایت از احسن اله این امیدواری را دادند که برنامه ای برای حل کردن این مشکل در دستور کار قرار داده اند و درحال حاضر نیز دنبال راه حلی هستند تا هرچه زودتر آنرا مرتفع سازند.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد با سعه صدر بتوان آرامش را به خانواده بزرگ والیبال در سال جدید هدیه داد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز