رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشورخبرداد:

معرفی هفت منطقه جدید گردشگری در کشور

۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۲۰:۰۵:۱۷
کد خبر: ۵۳۶۲۲۱
معرفی هفت منطقه جدید گردشگری در کشور
زهرا احمدی پورضمن بازدید از قلعه تاریخی فلک الافلاک، لرستان را دارای جاذبه های فرهنگی - تاریخی بسیاری دانست وگفت: معرفی این آثارامری ضروری است.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان؛ معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشوردر جمع خبرنگاران از معرفی هفت منطقه جدید گردشگری در کشورخبرداد.

زهرا احمدی پورضمن بازدید از قلعه تاریخی فلک الافلاک، لرستان را دارای جاذبه های فرهنگی - تاریخی بسیاری دانست وبه خبرنگاران تاکیدکرد: معرفی این آثارامری ضروری است.

معاون رییس جمهوربا اشاره به اهمیت حفظ قلعه تاریخی فلک والافلاک  نیاز به حفاظت از این بنای تاریخی عظیم و سایر ابنیه کشوررا امری بدیهی برشمردوگفت: حفاظت از این آثار و سایر مواریث فرهنگی تکلیفی است که بر عهده سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کشور می باشد و باید با حفاظت از این مواریث بتوانیم بدرستی آن را به نسل های آینده مان تحویل دهیم .

وی تصریح کرد : ثبت پل های تاریخی کشور امری است هزینه بر و نیازمند زمان که به یک برنامه ریزی مدون نیازمند می باشد .

احمدی پورخاطر نشان کرد : طی هماهنگی‌های صورت گرفته با ستادهای هماهنگی خدمات‌سفر استان‌های کشور از جمله ستاد لرستان، تلاش شد تا در نوروز 96 با همکاری و اهتمام مسئولین، نوروزی متفاوت را برای همو طنان عزیز رقم زنیم .

وی یادآورشد : در سال جاری هفت منطقه جدید گردشگری در کشور معرفی شده تا از این طریق هدف های تازه گردشگری پیش روی علاقمندان به سفر قرار گیرد و بسیاری از استان‌های کمتر شناخته شده بوسیله اطلاع‌رسانی مناسب و آموزش فرصت هایی برابر با دیگر استان ها را در توسعه گردشگری مناطق خود را داشته باشند .

احمدی پور اظهارداشت:همچنین با هماهنگی های صورت گرفته با مسئولین، کاهش قیمت خدمات اقامتگاه ها و هتل ها در ایام نوروز در دستور کار قرار گرفته است .

 

 
 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز