رییس شورای هماهنگی مدیران راه و شهرسازی قزوین:

دستگاه های راه و شهرسازی آماده استقبال از مسافران نوروزی هستند

۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۱۵:۵۸:۴۳
کد خبر: ۵۳۶۴۵۴
دستگاه های راه و شهرسازی آماده استقبال از مسافران نوروزی هستند
رییس شورای هماهنگی مدیران راه و شهرسازی استان قزوین گفت: از دستگاه های تابعه وزارت راه و شهرسازی برای استقبال از مسافران نوروزی در سطح استان قزوین آمادگی کامل دارند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، مسعود حق لطفی رییس شورای هماهنگی مدیران راه و شهرسازی قزوین اظهار کرد: با هماهنگی های انجام شده آمادگی کامل برای استقبال از مسافران نوروزی در سطح استان قزوین توسط دستگاه های تابعه وزارت راه و شهرسازی وجود دارد.

حق لطفی تصریح کرد: محورهای مواصلاتی استان قزوین همواره در بین پرترددترین محورهای کشور قرار داشته و این حجم تردد در هنگام تعطیلات به بیشترین مقدار خود می رسد.

وی با بیان اینکه شعار وزارت راه و شهرسازی در نوروز سال جاری "تندرستی، پاداش رانندگی ایمن..." است، افزود: با توجه به آمارهای رسمی موجود درخصوص بررسی و تحلیل علل سوانح رانندگی، خطای انسانی مهمترین عامل اثرگزار این حادثه ها معرفی شده که امیدواریم مردم عزیز با رعایت اصول راهنمایی و رانندگی، استراحت به موقع و با این نگاه که عبور از جاده هم بخشی از سفر آنهاست؛ موجبات کاهش این خطا را فراهم آورده و در نوروز 96 شاهد از دست رفتن هموطنانمان نباشیم.

دبیر کمیته ایمنی راه های استان اضافه کرد: همکاران تلاشگر ما در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای با برنامه ریزی و کوشش شبانه روزی محورهای موصلاتی استان را برای استقبال از مسافران نوروزی آماده کرده و راهداران عزیز در این مسیرها آماده خدمت رسانی می باشند.

حق لطفی همچنین با اشاره به پیش بینی نمازخانه در محورهای مختلف استان گفت: راهدارخانه هایی که در مسیرهای موصلاتی استان وجود دارند محل های مناسبی هستند تا رانندگان با توقفی کوتاه در این مکان ها هم خستگی راه را از تن خارج کنند و هم زمانی کوتاه مهمان راهداران خدوم و فداکار باشند.

وی با تاکید بر فواید استفاده از سیستم حمل و نقل ریلی از جمله ایمنی بیشتر و عدم ایجاد آلودگی زیست محیطی خاطرنشان کرد: با توجه به آمادگی کامل همکاران ما در اداره کل راه آهن شمالغرب، هموطنان عزیز می توانند برای انجام سفرهای خود با استفاده از قطار ضمن کاهش هزینه سفر، از گرفتار شدن در ترافیک های نوروزی هم پرهیز کنند.

حق لطفی در پایان با اشاره به پیش بینی وضعیت هوا برای هفته نخست نوروز 96 از مردم درخواست کرد تا تجهیزات زمستانی به همراه داشته و سیستم های زمستانی خودروی خود را بررسی و کنترل و همچنین از سفر به مناطق کوهستانی و گردنه های برفگیر نیز خودداری نمایند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز