رئیس پلیس راه استان قزوین خبر داد؛

ترافیک نیمه سنگین در آزادراه های قزوین

۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۱۶:۱۳:۱۰
کد خبر: ۵۳۶۴۶۷
ترافیک نیمه سنگین در آزادراه های قزوین
رئیس پلیس را ه استان قزوین از ترافیک نیمه سنگین و روان در آزادراه های استان همزمان با ایام پایان سال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، سرهنگ  نصراله بیگلری رئیس پلیس را ه استان قزوین با اعلام این خبر گفت: با نزدیک شدن به سال نو و آغاز مسافرت هموطنان، در لاین شمالی آزاد راه قزوین- کرج، آزاد راه قزوین- رشت و قزوین – زنجان شاهد ترافیک نیمه سنگین ولی روان هستیم و در سایر محورهای استان نیز تردد عادی می باشد.

این مقام مسئول ادامه داد: بنا به گزارش سازمان هواشناسی از روز شنبه 28 اسفند تا پایان روز دوشنبه 30 اسفند ماه بارش نزولات آسمانی را خواهیم داشت و این بیانگر لغزنده شدن محور ها و لزوم رعایت هر چه بیشتر از سوی رانندگان در سرعت مطمئنه و رعایت فاصله طولی با خودروی جلویی برای جلوگیری از حوادث ناخوشایند است.

سرهنگ بیگلری افزود: مسافران قبل از سفر اطلاعات راه ها و وضعیت جوی و ترافیکی را از مرکز مدیریت راه های کشور از طریق تلفن 88255555 -021 دریافت کنند.

وی در پایان با بیان اینکه پلیس بدون اغماض با تخلفات رانندگی برخورد قاطع خواهد کرد، گفت: رانندگان حتما قبل از سفر با مراجعه به سایت 120 راهور از وضعیت خلافی و گواهینامه مطلع و با اطمینان از عدم نمره منفی و خلافی بالای یک میلیون با خاطری آسوده و احترام به قانون سفر خوبی را در کنار خانواده تجربه کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز