عضو کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد:

مشهد باید نوروزی متفاوت نسبت به شهرهای دیگر داشته باشد

۱۳۹۶/۰۱/۰۴ - ۰۸:۴۵:۴۴
کد خبر: ۵۳۷۲۲۴
مشهد باید نوروزی متفاوت نسبت به شهرهای دیگر داشته باشد
عضو کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد با بیان این که این شهر باید نوروزی متفاوت نسبت به شهرهای دیگر داشته باشد گفت: المان های بهار فیروزه ای امسال شهرداری مشهد کاملا رنگ و بویی بهاری دارد.
به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، سیدجلال فیاضی در جریان بازدید اعضای شورای اسلامی شهر مشهد از المان های فرهنگی و اقدامات شهرداری مشهد در حوزه استقبال از بهار شهرداری مشهد با ابرازخرسندی از اقدامات ارزنده شهرداری مشهد در خصوص نوروز 96 اظهارداشت: خیلی خوشحالم که اتفاقی که در گذشته نقدهایی به آن وارد بود در حال حاضر به خوبی مورد استقبال مسئولان امر قرار می گیرد و دیگر جای خود را در عرصه های مختلف باز کرده است.
وی با بیان این شهر مشهد به دلیل پذیرایی از زائران بارگاه منور و ملکوتی امام رضا(ع) باید نوروزی متفاوت داشته باشد، ابرازخرسندی کرد: بهار امسال هم در حوزه المان های شهری و هم فضاآرایی های محیطی از همه هنرمندان رشته های مربوطه دعوت به عمل آمد.
عضو کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد با بیان این که تفاوت محسوسی در کارهای استقبال از بهار96 وجود دارد، خاطرنشان کرد: المان های امسال دارای ویژگی های خوبی همچون نوستالژیک بودن و استفاده از ابتکارات جالب است که امیدواریم مورد رضایت شهروندان و زائران شهر مشهد قرار گیرد.
 
 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز