اًخرین آمار طرح امداد نوروزی در آذربایجان غربی

۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۳:۵۴:۲۸
کد خبر: ۵۳۸۵۱۶
اًخرین آمار طرح امداد نوروزی در آذربایجان غربی
رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی آذربایجان غربی تعداد ماموریت های اورژانس استان را از ابتدای شروع طرح امداد نوروزی تاکنون 2114 مورد عنوان کرد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، باقر بهرامی  گفت: از تاریخ 25 اسفند ماه تا پایان 8 فروردین تعداد ماموریت های اورژانس 2114 مورد گزارش شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش 18 درصدی داشته است.

وی در تشریح ماموریت های شهری و جاده ای گفت: در این مدت تعداد 193 مورد ماموریت در حوزه حوادث ترافیک شهری انجام شده و همچنین تعداد مصدومین شهری 216 نفر بوده است که 192 نفر برای مداوا بستری شده و 23 نفر به صورت سرپایی درمان شده اند.

دکتر بهرامی در ادامه تعداد ماموریت های حوادث جاده ای را 151 مورد اعلام کرد و افزود: در این حوادث 210 نفر مصدوم شده بودند که 185 نفر در بیمارستان های سطح استان بستری و 21 نفر به صورت سرپایی درمان شدند.

وی گفت: تعداد مصدومان جاده ای نسبت به مدت مشابه سال گذشته 18.14 درصد افزایش داشته است اما تعداد مصدومان حوادث شهری با 19 درصد کاهش روبه رو بوده است.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی آذربایجان غربی در پایان تعداد کل مراجعین به مراکز اورژانس استان را ، 100 هزار و 249 نفر اعلام کرد و گفت: این رقم نیز نسبت به سال گذشته افزایش نسبی داشته است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز