آغاز عملیات اجرایی گلخانه ۶ هکتاری جهاد دانشگاهی در کوهدشت؛

بازوند:اثر عملیاتی برجام در پروژ ه های بزرگ اقتصادی/تولید و اشتغال حاصل سرمایه گذاری است

۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۱۲:۴۹:۲۰
کد خبر: ۵۳۸۶۳۱
بازوند:اثر عملیاتی برجام در پروژ ه های بزرگ اقتصادی/تولید و اشتغال حاصل سرمایه گذاری است
استاندار لرستان در این مراسم گفت: در سال اقتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغال ؛ انتظار می رود این پروژه ارزشمند الگویی واقعی و عملی برای تحقق این شعار باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا ازلرستان ؛طی یک  آیین عملیات اجرایی گلخانه ۶ هکتاری جهاد دانشگاهی در کوهدشت با حضور دکتر طیبی رییس جهاد دانشگاهی کشور ،استاندارلرستان و الهیارملکشاهی نماینده مردم کوهدشت ورومشکان در مجلس شورای اسلامی و سایر مسئولان استانی و محلی آغاز شد.

استاندار لرستان در این مراسم گفت: در سال اقتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغال انتظار می رود این پروژه ارزشمند الگویی واقعی و عملی  برای تحقق این شعار باشد.

 هوشنگ بازوندگفت:بارها گفته ام و باز تکرار می کنم ، تولید و اشتغال حاصل سرمایه گذاری است. برای سرمایه گذاری و سرمایه گذاران هیچ کس نباید مانع ایجاد کند.

وی افزود: مردم به خوبی و با فراست و تشخیص دقیق ، اثر عملیاتی برجام را در پروژ ه های بزرگی چون گلخانه هیدروپونیک کشت و صنعت توسط هلندی ها ، تولید کاغذ از پودر سنگ در الیگودرز توسط چینی ها ، پرورش ماهی و توسعه شیلات توسط فرانسوی ها ، حضور شرکت  های معتبر کره ای در سدسازی و....می بینند.

بازوندتصریح کرد:وقتی از برنامه های اشتغال حرف می زنیم و اظهار نظر می کنیم باید به تمام زوایای این بحث توجه کنیم‌‌ .

وی با بیان اینکه  لرستان را با ۱۱۳ هزار بیکار تحویل گرفتیم خاطر نشان کرد: جمعیتی که طبق روال افزایش آن ؛ سالانه ده تا دوازده هزار نفر  به آن اضافه می شده یعنی طبق روال گذشته سال ۹۶ باید ۱۱۳ هزار نفر به بالاتر از ۱۵۰ هزار نفر می رسید.

بازوند اضافه کرد:اما امروز لرستان ۸۷ هزار نفر بیکار دارد  یعنی نه فقط آمار تحویلی بیشتر نشد بلکه هر سال تقریبا ۶ هزار نفر هم از این آوار حجیم بیکاری کم شده است لذا قضاوت با مردم و منصفین است .  

 مقام عالی دولت در لرستان اظهارداشت:در روزهای آتی ؛ پشت صحنه های پی گیری نفس گیر سد معشوره را که به اتفاق نماینده محترم کوهدشت انجام داده ایم به اطلاع مردم می رسانم و در مجموع خبرهای خوبی از معشوره در راه است.

 هوشنگ بازوند همچنین یادآوری کرد:برای پتروشیمی کوهدشت پی گیر تخصیص تسهیلات ارزی توسط یکی از بانکها هستیم و در آینده نزدیک با حل این مشکل شاهد شتاب روند عملیات این پروژه خواهیم بود.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز