تولید و اشتغال

استاندار کرمانشاه:موضوع اصلی کشور ما تولید و اشتغال است/ با تولیدکنندگان موفق و کوشای استان ارتباط بدون واسطه دارم

۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۱۳:۲۲:۵۸
کد خبر: ۵۳۸۶۴۳
دکتر رازانی -استاندار کرمانشاه- به همراه معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری، مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی، مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری و مدیرکل جهادکشاورزی استان از مجتمع کشت و صنعت روژین تاک بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ دکتر اسداله رازانی در این بازدید با تاکید بر لزوم حمایت از تولیدکنندگان باتوجه به وضعیت ویژه استان خاطرنشان ساخت: موضوع اصلی کشور ما تولید و اشتغال است و برای سهولت و تسریع در امور مربوط به حمایت از تولیدکنندگان و انجام امور اداری ایشان به تمام تولیدکنندگان کوشا و فعال استان گفته ام که هر زمان که نیاز به جلسه یا هماهنگی خاصی برای پیشبرد امور تولیدی داشتند بدون واسطه و مستقیما با من تماس بگیرند.

 در ابتدای این بازدید، دکتر رازانی با حضور در سالن کنفرانس مجتمع روژین تاک، در جمع تولیدکنندگان تحصیلکرده دهکده قارچ ماهیدشت حضور یافت و ضمن استماع صحبتهای ایشان، دستورات لازم را برای پیگیری و رفع موانع تولید و تکمیل زنجیره تولید این مجتمع صادر کرد.

در این نشست صمیمانه، مدیرعامل مجتمع روژین تاک از اینکه استاندار کرمانشاه این بستر را فراهم آورده است که تولیدکنندگان بدون واسطه با مدیریت ارشد استان ارتباط و تماس داشته باشند و حمایتهای دکتر رازانی از تولیدکنندگان استان قدردانی کرد و‌ گزارشی از دستلوردهای مجتمع روژین تاک در سال گذشته ارائه نمود.

در ادامه تنی چند از تولیدکنندگان مجتمع دهکده قارچ ماهیدشت مشکلات و‌ موانع تولیدی خود را بیان کردند.

سپس مدیرکل جهادکشاورزی استان، ضمن تقدیر از مدیرعامل مجتمع کشت و صنعت روژین تاک، افزود: از اینکه آقای عبدالله در کنار بخش دولتی به رفع مشکل مجتمع قارچ ماهیدشت کمک کردند سپاسگزاریم.  

دکتر رازانی و هیئت همراه در ادامه از گلخانه در دست ساخت چهار هکتاری روژین تاک بازدید به عمل آورد و از نزدیک در جریان روند این پروژه قرار گرفت.

بنا به اظهارات مجری طرح، این گلخانه قابلیت کشت ۱۰۵میلیون نشا گیاهان مختلف اعم از۴۰ میلیون نشا گوجه فرنگی و ۶۵ میلیون نشاء نباتات صنعتی و‌گیاهان دارویی را در سال دارد که مبلغ بیست میلیارد تومان اعتبار مصوب از محل صندوق توسعه ملی برای اجرای آن درنظر گرفته شده است که ازطریق بانک کشاورزی پرداخت خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز