پیام مشترک نماینده ولی فقیه در گیلان و استاندار به مناسبت روز جمهوری اسلامی

۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۲۱:۴۹:۱۰
کد خبر: ۵۳۸۷۳۸
پیام مشترک نماینده ولی فقیه در گیلان و استاندار به مناسبت روز جمهوری اسلامی

12فروردین تجلی یکی از ماندگارترین صفحات زرین تاریخ کشور در فروپاشاندن حکومت 2500 ساله شاهنشاهی و از یادگارهای تابناک بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران است  که با در نوردیدن تمام مرزهای جغرافیایی و سیاسی ، مورد اقبال عمومی جوامع و کشورهای مختلف از الگوی جدید مردم سالاری دینی  قرار گرفته است.

بی تردید با نهادینه شدن مردم سالاری دینی، نمایه های بلوغ فکری و سیاسی در رأی «آری» 98.2 درصدی مردم متبلور شد و شکوه حضور آنان به رخ جهانیان کشیده شد و با تشکیل نظام مقدس جمهوری اسلامی ؛ نه تنها اراده ملت را بر سرنوشت خود به اثبات رساند، بلکه استقلال و آزادی را به ارمغان آورد و امید را در دل محرومان و مستضعفان روشن ساخت.

امروز با گذشت سی و هشت سال از استقرار اراده امت اسلامی ایران بر سرنوشت خویش با وجود توطئه‌ها و دسیسه‌های بی‌شمار دشمنان این مرز و بوم، همچنان و بیش از گذشته شاهد عشق، علاقه و حمایت فرزندان انقلاب و نظام از این هدیه گرانقدر الهی هستیم .

اینجانبان ضمن تبریک مجدد سال جدید وگرامیداشت فرا رسیدن دوازدهم فروردین، روز جمهوری اسلامی ایران در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب به نام «اقتصاد مقاومتی؛تولید و اشتغال» نامگذاری شده امیدواریم در سایه ی الطاف ایزد منان با تلاش های خستگی ناپذیر همه ی قوا  شاهد کسب توفیقات بیش از پیش و رونق اقتصادی درون زا و برون نگر باشیم.

 

    زین العابدین قربانی                                                    محمد علی نجفی

نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت                        استاندار گیلان

 

نظر شما