سرپرست فرمانداری شادگان:

۱۲ فروردین نقطه عطف تاریخ توحیدی ملت بزرگ ایران است

۱۳۹۶/۰۱/۱۲ - ۱۴:۳۷:۲۲
کد خبر: ۵۳۸۸۵۰
۱۲ فروردین نقطه عطف تاریخ توحیدی ملت بزرگ ایران است
سرپرست فرمانداری شادگان، روز ۱۲ فروردین را روز ولادت جمهوری اسلامی برشمرد و گفت: این روز فرخنده نقطه عطف تاریخ توحیدی ملت بزرگ ایران است.

به گزارش خبرنگار برنا از شادگان، احمد جعفری نسب سرپرست فرمانداری شادگان اظهارکرد: ملت آزاده و فهیم ایران اسلامی در 12 فروردین ماه سال 1358 با رای قاطع خود به نظام جمهوری اسلامی، انقلاب خود را تثبیت کردند و بر نوع حکومتی که مورد اتفاق ملت ایران بود مهر تایید زدند.

وی ادامه داد: در روز 12 فروردین ماه 58 پایه‌های نظام اسلامی مستحکم شد و سند استکبارستیزی ملت ولایتمدار ایران زمین به دست خودشان به امضا رسید.

سرپرست فرمانداری شادگان عنوان کرد: همه پرسی 12 فروردین ماه سال 58 سند مقبولیت نظام جمهوری اسلامی و مهر تایید ملت ایران بر انقلاب اسلامی است.

وی همچنین گفت: امسال 2 مسئله مهم را پیش رو داریم که یکی از آنها براساس فرمایشات مقام معظم رهبری مسائل معیشتی مردم و دیگری انتخابات است.

جعفری نسب در پایان در خصوص برگزاری تبلیغات توسط نامزدهای شوراهای اسلامی تصریح کرد: نامزدهای انتخاباتی باید به همدیگر احترام بگذارند و به شیوه‌ای سالم باهم رقابت کنند و از تخریب هم در فضای مجازی بپرهیزند و قدردان خون شهدای این انقلاب بوده و با هدف خدمت به مردم وارد میدان شوند.

 

خبرنگار: مرتضی صویلاتی

نظر شما