معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی تاکید کرد:

رویکرد ما تقویت و توسعه ی ورزش های هویت بخش و تولید کننده سرمایه اجتماعی است

۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۱۴:۰۲:۳۴
کد خبر: ۵۳۹۴۵۲
رویکرد ما تقویت و توسعه ی ورزش های هویت بخش و تولید کننده سرمایه اجتماعی است
همزمان با فرا رسیدن سال نو ،رئیس، دبیر و اعضای هیأت کوهنوردی و صعود های ورزشی استان با معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی دیدار کردند.
دکتر سید جواد حسینی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی در این دیدار ضمن تبریک سال نو، اظهار داشت: رویکرد ما تقویت و توسعه ی ورزش های هویت بخش و تولید کننده سرمایه اجتماعی  است.

وی با تاکید بر اینکه ورزش کوهنوردی از جمله ورزش هایی است که می تواند خانوادگی انجام شود، افزود: ورزش کوهنوردی به دلیل اینکه خانواده و دوستان می توانند با یکدیگر آن را انجام دهند، همبستگی ایجاد می کند و این همبستگی مولد سرمایه اجتماعی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی تصریح کرد: این ورزش به سلامت و پیشگیری از آسیب های اجتماعی نیز می تواند کمک شایانی کند و باید هر چه بیشتر گسترش یابد.

حسینی با اشاره به کسب ۱۱ مدال از مجموع ۲۱ مدال آسیایی کشور توسط هیأت کوهنوردی استان، گفت: گسترش کوهنوردی در بعد حرفه ای مستلزم ابزارهایی است و باید به ورزش مذکور توجه بیشتری شود.

وی همچنین تاکید کرد:پیگیری های لازم برای تکمیل سالن ورزش کوهنوردی مشهد صورت می گیرد.

گفتنی است در پایان این جلسه معاون استاندار خراسان رضوی با توجه به سفر قریب‌الوقوع آقای نوروزی به هیمالیا و اجرای برنامه صعود به «اورست» برای این کوه نورد تلاشگر خراسانی آرزوی موفقیت و سلامتی کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز