مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد :

افتتاح دو پروژه ورزشی در اردیبهشت ماه در شهرستان بویراحمد و دنا

۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۰:۲۷:۲۴
کد خبر: ۵۳۹۶۶۰
افتتاح دو پروژه ورزشی در اردیبهشت ماه در شهرستان بویراحمد و دنا
مدیر کل ورزش و جوانان استان از افتتاح دو پروژه ورزشی در اردیبهشت ماه در دو شهرستان بویراحمد و دنا از محل اعتبارات خاص وزارت نفت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از یاسوج؛مدیر کل ورزش و جوانان استان از افتتاح دو پروژه ورزشی در اردیبهشت ماه در دو شهرستان بویراحمد و دنا از محل اعتبارات خاص وزارت نفت خبر داد.

سید محمد تقی علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان ضمن تبریک سال 1396  با بیان این خبر افزود:

از محل اعتبارات خاص وزارت نفت 29 پروژه ورزشی در دو شهرستان بویراحمد و دنا با حمایت نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد و دنا در دست احداث میباشدو تاکنون شش پروژه افتتاح شده و مابقی  در صورت تامین اعتبارات لازم تا پایان سال 1396 افتتاح و مورد بهره برداری قرار خواهند گرفت .مدیر ارشد ورزش استان در ادامه از افتتاح دو پروژه زمین ورزشی گنجه ای بزرگ و زمین ورزشی روستای دزک خبر داد و گفت :

زمین ورزشی روستای گنجه ای بزرگ در شهرستان بویراحمد با مساحت 1058متر مربع و اعتبار 250میلیون تومان در دست احداث میباشد . شروع کار این پروژه ورزشی 1394 بوده و انشالله در اردیبهشت ماه افتتاح خواهد شد .

علوی ادامه داد:دومین پروژه قابل افتتاح در اردیبهشت ماه زمین ورزشی روستای دزک در شهرستان دنا واقع شده و از محل اعتبارات خاص وزرات نفت در دست احداث می باشد.

این مقام مسوول ادامه داد:مساحت این پروژه 1058 متر مربع و با اعتبار 250میلیون تومان  در دست احداث و ساخت میباشد. کار احداث این پروژه ورزشی در سال 1394 شروع شده است.

سید محمد تقی علوی در ادامه بیان داشت:105 پروژه ورزشی شامل چمن های مصنوعی ،سالن های چند منظوره ،هتل ورزش ، دو استخر انقلاب یاسوج و پاتاوه  و سایر اماکن ورزشی در حوزه ورزش و جوانان در دست احداث

می باشد و امیدواریم با حمایت مسئوولین استانی ، وزارت ورزش و جوانان و وزارت نفت  در اسرع وقت افتتاح و تحویل جامعه ورزش استان گردد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز