رئیس دادگستری شهرستان شهریار:

در انتخابات، ضمن رعایت بی طرفی، مرّ قانون را اجرا خواهیم کرد

۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۲:۳۷:۰۷
کد خبر: ۵۳۹۸۲۴
در انتخابات، ضمن رعایت بی طرفی، مرّ قانون را اجرا خواهیم کرد
رئیس دادگستری شهرستان شهریار در شورای اداری شهرستان شهریار گفت: دادگستری براساس وظایف قانونی خود مسایل مرتبط را رصد می کند و ضمن رعایت بی طرفی مر قانون را اجرا خواهد کرد.

به گزارش خبر گزاری برنا در استان؛ فاضل حسینی رئیس دادگستری شهرستان شهریار در جلسه شورای اداری شهرستان شهریار با اشاره به نامگذاری سال 1396 به نام اقتصاد مقاومتی، تولید-اشتغال گفت: دستگاه قضا با تمام زیرمجموعه های خود تمام تلاش خود را در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری خواهد داشت و همسو با دیگر ارکان نظام و دولت در این راه حرکت خواهد کرد.

رئیس دادگستری شهرستان شهریار انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و انتخابات ریاست جمهوری را انتخاباتی مهم و سرنوشت ساز دانست و اظهار داشت: دادگستری براساس وظایف قانونی خود مسایل مرتبط را رصد می کند و ضمن رعایت بی طرفی مر قانون را اجرا خواهد کرد و همه مسئولان باید ضمن توجه به رعایت قانون له یا علیه هیچکسی حرکت نکنند.

وی با اشاره به انتخاب فرماندار شهرستان شهریار به عنوان فرماندار نمونه در سال گذشته گفت: انتخاب فرماندار شهرستان شهریار به عنوان فرماندار نمونه در اصل انتخاب تمام مسئولان شهرستان است و امید است در سال جاری نیز با همدلی و همکاری بتوانیم این عنوان را تکرار کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز