مسئول مرکز پیش‌بینی هوای استان همدان:

دمای هوای همدان ۸ درجه سانتیگراد کاهش می‌یابد

۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۲:۴۳:۴۵
کد خبر: ۵۳۹۸۳۲
دمای هوای همدان ۸ درجه سانتیگراد کاهش می‌یابد
پیرتاج گفت: دمای هوای استان با خروج سامانه بارشی به صورت محسوسی بین چهار تا هشت درجه سانتیگراد کاهش می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، مسئول مرکز پیش‌بینی هوای استان همدان با اشاره به اینکه بارش برف از بامداد امروز در استان همدان آغاز شده است، اظهار داشت: بارش‌ها تا بعدازظهر امروز ادامه خواهد داشت.

وی افزود: با پایان یافتن بارش‌ها دمای هوای استان به طور محسوسی کاهش می‌یابد و تا پایان هفته بین چهار تا هشت درجه سانتیگراد کاهش می‌یابد.

مسئول مرکز پیش‌بینی هوای استان همدان نسبت به کاهش دما به ویژه به کشاورزان و گلخانه‌داران هشدار داد و توصیه کرد هرگونه اقدامات لازم را برای جلوگیری از سرمازدگی انجام دهند.

وی با بیان اینکه دمای هوای همدان در شب گذشته به صفر درجه رسید، گفت: ظرف 24 ساعت گذشته گل‌تپه با دمای سه درجه سانتیگراد زیر صفر سردترین نقطه و اسدآباد با دمای 15 درجه سانتیگراد گرمترین شهرستان استان گزارش شده است.

پیرتاج‌همدانی عنوان کرد: از ابتدای سال زراعی تاکنون بیشترین بارش مربوط به شهرستان تویسرکان با 421 میلیمتر بوده است و کمترین بارش نیز در کبودراهنگ با 223 میلیمتر گزارش شده است.

وی افزود: در سال زراعی امسال  در شهر همدان 242 میلیمتر بارش ثبت شده است که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 17 درصد و در مقایسه با آمارهای بلند مدت 9 درصد افزایش نشان می‌دهد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز