"روشنی" مطرح کرد:

مجتمع توانبخشی ایثار لرستان افتتاح می شود

۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۳:۴۳:۰۷
کد خبر: ۵۳۹۸۸۰
مجتمع توانبخشی ایثار لرستان افتتاح می شود
مدیر کل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان لرستان گفت: باید سعی کنیم موانع افتتاح را برطرف کنیم و با برنامه ریزی دقیق حداکثر ظرف 20 روز آینده این امر محقق گردد.

به گزارش برنا لرستان ؛ مدیر کل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان لرستان صبح امروز دراولین جلسه شورای معاونین با تاکید بر تدوین برنامه های معاونتها در سال 96 گفت: با توجه به شعار رهبر انقلاب در ابتدای سال جدید امسال باید بالندگی و رشد را در رأس برنامه ها داشته باشیم و در هر جا که کار می کنیم نگاهی به این شعار نیز داشته باشیم.

مراد روشنی  با اشاره به برگزاری انتخابات 96 افزود: وظیفه داریم با قدرت تمام و پرهیز از تبلیغ برای شخصی خاصی در انتخابات شرکت کنیم و مردم را به این امر ترغیب کنیم.

وی با بیان اینکه ما نیز همچون سایر مردم با بینش عمیق وارد انتخابات خواهیم شد و به هیچ وجه اجازه نخواهیم داد همکاری ما به نفع فرد یا گروهی منجر شود از کلیه معاونین خواست که با تنظیم یک دستورالعمل مبنی بر عدم دخالت در بحث جریان انتخابات در این خصوص اقدام نمایند.

روشنی در خصوص اجرایی نمودن شعار سال نیز یادآورشد: در این خصوص کارگروهی به ریاست بنده و دبیری معاون تعاون  به منظور تولید و اشتغال راه اندازی شودکه بنیاد شهید در این خصوص از سایر ادارات یک پله بالاتر باشد و مانند سالهای گذشته در تحقق شعار سال نقش بی بدیل بنیاد را نشان دهیم.

وی در خصوص افتتاح مجتمع توانبخشی ایثار لرستان نیز گفت: باید سعی کنیم موانع افتتاح را برطرف کنیم و با برنامه ریزی دقیق حداکثر ظرف 20 روز آینده این امر محقق گردد.

 

نظر شما